ضیافت بلاگرها...

از اونجاییکه من و همسری خعلی مهمون نوازیم،هم2ن رو دعبت کردیم.از خعلی وخ پیش رفدیم واس2ن خرید و اینا.بیچاره همسری!پولاش ته کشید دیگ طفلی...

خدمتکارمون خونه رو تمیز کرده.ینی کثافت ازش میبارید ها!

غذام اینارو درس کردم و خونه اماده میزبانی2نه.

اولین نفر فاطیماس ک با فاطمه اومده!دوتاشون هنو ازدباج نکردن!هرچی ب همسری میگم دوتا از این رفیقاشو جور کنه واسشون،فایده نداره!خخخ

فاطمه هنو خل بازیاش هس!کادو واسمون اورده ولی خب جلو در گذاشده ک مثلن ما فک کنیم نیاورده!بعدشم یادش میره بره برش داره و...

من مشغول خوش و بش با اون تا دیوونم،ک همسری میره در رو باز کنه ک میبینه اقای بهمنی ب همراه همسرشون و پسر کوچوله نازشون ک اتفاقن اسمش بهمن دومه ( :| ) وارد میشن و کادو دستشونه!میان داخل و بعد از سلام احوال پر30 های همیشگی،فاطمه میگه:عه!چقدر این کا2 شبی اونیه ک ما گرفدیم!(خنگوله دیگ!نمیدونه این همونه!)

همسری با اقای بهمنی صوبت میکنه و منم با خانومای جم!ب همسری اشاره میکنم ک میوه بیاره و پذیرایی کنه ک 3دای زنگ میاد!

این دفه خانوم وکیل با هاچ زمبوری میان و من همش از هاچ میترسم ک چیز فلسفی بگه من توش بمونم:|

سمیره الان دیگ دفدر زده و ی پا وکیل شده باس خودش و زیاد ک30 رو تویل نمیگیره.هاچم ک ی انجمن حمایت از زمبورها زده ک تو خارجم کمپانی داره!

(چقدر زیادن مهمونا جدی!دستم درد گرف:|  )

طنین و هیولای صورتی عم میان و دیگ حسابی جممون جم میشه!

طنین ک همون سال اول دانشگاه(اوایل مهر!خخخ)با همکلاسیش ازدواج کرد.پسره خوبیه!همش میبرتش مکه و کربلا و اینا!

اوه اوه!ببینین کی اومده...آلبرت صغیر:دی !ینی من ترکیدم از خندهههههههه!این چرا این شکلی کرده خودشو؟!شبی انیشتین شده...خخخخ

با اومدن آلبرت،فضامون از این رو ب اون رو میشه(پا قدم نداره ها)

البرت از فرمولاش میحرفه واس اقای بهمنی ولی خب اقای بهمنی چون خعلی کار میکنن و خسدن،خابشون برده:|

با اومدن انیس و پاندا،جو  از این رو ب اون رو میشه!

انیس ک دیگ ب عشخش ر30ده و شاد و شنگول،از خودشون میگه!اینکه چقدرررررررر باهم خوشبختن:)

پانداعم ک طبق ممول حو3لش سر رفده و زیر لب ی چیزایی زمزمه میکنه ک بعدن همسری گف:داشده شعر بنیامین رو میخونده ک البوم 1400شو داده بیرون:|

میم خعلی دیر کرده!توقع داشدم زودتر بیاد کمکم کنه ولی تمبل خان همیشه ی بهونه میاره!

من بش چی بگم عاخه؟!برداشده واس منو همسری اخکوک اورده:| دیوانه:|

همه منتظر اقای روانی و مترسکیم تا بیان!

دوتاشون باهم میرسن و همه ب احترامشون پا میشیم.

آقای روانی ک دیگ طفلانشون ر30دن و دیگ تهنایی نمیرن پیاده روی!:دی

مترسکم ک مارو خفه کرده بود با Sheش،میان میرن اون گوشه(دقیقن همونجا)میشینن و تا اخر مجلس از کنار هم جم نمیخورن!(دستاشونم تو دست همه!عوووووق)

همه اومدن و ما خعلی کیفور گشدیم از دیدن2ن:))

ب پیشنهاد همسر جانمان،ی دس فوتبال دستی میزنن اقایون و این طرفم ما خانوما پینگ پونگ بازی میکنیم!



همه چی عالیه!ما چقدر خوشبختیم....



+چالشی بود ب دعوت دوست جانمان:میم

+من از همین تیریبون مراتب عذرخاهیم رو اعلام میکنم از کساییکه اسم نبردم ازشون.شرمنده دیگ:)

۳۸ نظر
بهمن بهمنی
۲۷ مرداد ۲۳:۴۲
:) ! من هنو نفهمیدم ، هنگم توضیح بدین قضیه چیه ! اولش فک کردم که دیگه ازدواج کردین و ناپلئونی ره ! باس بخوریم ! بعد دیدم عه اینکه خودمم و کی من زن گرفتم بهمن دومم کی به دنیا اومده :)! خخخخخخخخخخخ جانما بگین الان من باس چیکار کنم؟

پاسخ :

خخخخخخخخخخخ
خسده مباشین!خب این ی چالشه ک اولین بار ایشون برگزار کردن!ی جور تخیله دیگ...
Anis
۲۷ مرداد ۲۳:۴۲
خخخخخ عالی اصن:)))
همسری چیکاره بودن حالا؟!خخخ
حالا هم من بای با پریس میومدم خو؟! موخواستم با ع. ر مون بیامم!
چرا دعوتش نکردی خو؟!!!
خخخ!الان مام باس بنویسیم ینی؟!

پاسخ :

گفدم اگ اسمشو ببرم پررو میشی دیگ:دی
هوم!بنویس،باحاله:)
MIM HM
۲۷ مرداد ۲۳:۴۳
باو زحمت کشیدین خخخ
چقد همسری دسو دل وازن
اخکوکا ر بوخورن

پاسخ :

خخخخخ
عاره دیگ!باس مثه خودم باشه:دی
اخکوک^__^
Anis
۲۷ مرداد ۲۳:۴۳
اون تیکه مکه کربلای طنیین عالی ینی!!خخخخ

پاسخ :

:دی چاکرتم:دی
MIM HM
۲۷ مرداد ۲۳:۴۴
آقای بهمنی تقصیر آدن هستش خخ اون شروع کرد فک کنم یه سر به پیوند من بزنید یکم قضیه روشن شه والاع

پاسخ :

هوم!گفدم بشون:)
مترسک ‌‌
۲۷ مرداد ۲۳:۴۶
باحال بود =)) باو تازه همو پیدا کردیم، یه خورده درکمون کن خب :)) ولی بفرمایید بلند نشید، اون حد رو نداشتم :D

پاسخ :

مغ30!
دیگ گفدم خردادی هسدین و احساساتی!:))
یک دختر شیعه
۲۷ مرداد ۲۳:۴۷
وای خیلی خندیدم خخخخخ=))
خدایا این اول مهرو از یادها ببر:دی
یعنی میشه من برم کربلا؟:((( ای خدا

پاسخ :

خدا خیرم بده پ!خخخ

اینجام دس از سر ما برنمیداری تو؟!خخخ
الان انیس میاد خفت میکنه:دی
ali_ sh
۲۷ مرداد ۲۳:۴۷
من نبودم :|

پاسخ :

عههههههههههه!ببخشین!واقعن شرمنده:)
ایشالا مهمونیای دیگ جبران میکنیم:))

+بازم ببخشین:)
Anis
۲۷ مرداد ۲۳:۴۸
خوشم میاد ینی همه م آنلاین!!
خدایا این رفیعه رو از ما نگیییر:)))

پاسخ :

ینی اگ پست جدید میذاشدم و نمیگفدم ب ک30،عمرن اگ میومدین:دی
بهمن بهمنی
۲۷ مرداد ۲۳:۴۹
الان من باس ازینا بنویستم ؟:| خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ :) !

پاسخ :

نمیدونم والا!اگ دل2ن میخاد،چرا ک نع! :) !!!خخخخخخ
Anis
۲۷ مرداد ۲۳:۵۰
من بگم ما چون آقامون مث مال بعضیا مرفه بی درد نیس!! کلن دو سه نفر فقد میشه باشناااا!
طنیییین!خخخخخخ:))))

پاسخ :

اقامون ک نور چشم ماس!تو همونم بنویسی،ما ذوق مرگ میشیم:دی

عارهههههه^__^
Anis
۲۷ مرداد ۲۳:۵۵
رفیعه اسم داداشت چیه؟!خخخخ
چی خونده بعد؟!شغلش چیه؟!:دییییی

پاسخ :

میخای ب ع.ر خیانت کنی؟!
نوچ نوچ نوچ نوچ!
Anis
۲۷ مرداد ۲۳:۵۸
نعع من هیچ وخ بش خیانت نمی کنم!!!
فقد همین جوری میپرسممم!ب جان پریس! منحرف!

پاسخ :

خخخخ
رسول_برق و الکترونیک_هنو تموم نشده درسش:)
سربازی عم معافه:دی
Anis
۲۸ مرداد ۰۰:۰۱
خخخ خدا حفظشون کنه واستون!!چقد شبیه خودته بعد؟!!!

پاسخ :

خخخخخخخخخخخخخخخخ
دیوانههههه!چرا میپر30 خو؟!
داداشم قصد ازدباج نداره این یک!
دو.میخاد خانومش خارجی باشه!

خلا3 اینکه:الکی تورتو پهن نکن واسش:دی
Anis
۲۸ مرداد ۰۰:۰۵
چیششششش برو اصن دیگ دوست ندارمممم!
من تورم پر شده دیه دارم غرق میشم از سنگینی!خخخخ
در ضمن من تو توبه م!خخخخ

پاسخ :

ینی قبلن دوثم داشدی؟!خخخخ
امان از ع.ر!!
عاره جون عمه شاه ریچارد:دی
Anis
۲۸ مرداد ۰۰:۰۷
میگم موافقی بریم بخوابیییم؟!!
خخ باور کن! من از وختی شما ها رو دیدم!(منظور آشنا شدم!) متنبه شدم!
ب جان آقا رسووووول!(کشدااار بوخون!)

پاسخ :

من باس بیدار باشم ب سوالای بقیه ج بدم!
خوبه یکی مارو دید،متنبه شد!همیشه همه عین ما میشن:دی
ب جان ع.ررررررررررررررررر :|
رو داداشم حساسم هااااااااااااا!خخخ
Anis
۲۸ مرداد ۰۰:۱۱
چیششش رسولم رو تو حساسه؟! غیرتیه بوگو ها! غیرتی دوس ندارممم!
خخخخ! خو پ من رفدممم دیه! شما هم چونان مشغووول باش!

پاسخ :

خخخخخخخ
نمیری انیس!:دیییییییییی
مشغولیم!شبت خوش:)
هاجرک +
۲۸ مرداد ۰۷:۲۸
عجبا :))

پاسخ :

هاچ موره نزن:))
سمیرام
۲۸ مرداد ۰۷:۴۸
قسمت هاچ زمبوری خیلی خوب بود خخخخخخخ خاب من باید ازینا بنویسم؟ اگه تونستم که چشم :))))))

پاسخ :

خخخخ  بنویس فیض ببریم!
to. ta
۲۸ مرداد ۰۸:۱۱
من چی؟ :(
اخکوک! آآآ من میفهمم تو زبون مشهدی اینا چیه!! :)

پاسخ :

عاخ عاخ ببخش:)
مشهدی هسدی؟!یا با واژه هاش آشنایی؟!
آلبرت کبیر
۲۸ مرداد ۰۹:۰۲
ای خدا .... آلبرت صغیر ؟؟؟ دفه بعد که زیر فرمولا له کردم میفهمی با کی طرفی :)))))

پاسخ :

همین ک میگی "عی خدا" راضیم از خودم:دی
بَشه!خخخ
مهندس بهشت
۲۸ مرداد ۰۹:۱۵
خلاقیتشون بامزه بود ضیافت بلاگری

پاسخ :

هوم!:)
parisa .A
۲۸ مرداد ۰۹:۵۶
رو رو ینی چی؟

پاسخ :

خخخخ
ینی برو!
San naz
۲۸ مرداد ۱۰:۳۲
ایده خوبی بود :دی

پاسخ :

دس طراحش ندرده!:)
فائزه
۲۸ مرداد ۱۰:۳۳
خخخخخخ عاااااااالییییی =))

پاسخ :

تو قصد نداری وبلاگ درس کنی واس خودت؟!
Paris_a
۲۸ مرداد ۱۳:۲۹
1_ خخخخخخخخخخخخخخ
2_ انیس خیلی عم دلت بخاد با من بری مهمونی ! چیششش!
3_ جون منم قسم نخورید !
4_چرا من با آقامون نیومدم اصن ؟؟ :دییی
5_ بنیامین نبود ک...به آقاتون بگو حواسشو جم کنه دیگه ...داشتم سیروان میخوندم :دی
6_ آورین آورین !

پاسخ :

1.خخخخخخخخ ب خودت:دی
2.دعبا نکنین دخملا!
3.جون تو نبود که!جون ع.ر شون بود!خخخ
4.تو عم مگ آقا داشدی؟!
5.آقامون هیش وخ اشتب نمیکنه:| این ی اصله!میفمی که؟!خخخ
6.قولبانت:)
آد ِن
۲۸ مرداد ۱۴:۴۳
دستِ شما درد نکنه خانوم :)
خسته نباشی :)

پاسخ :

خاهشات میشه:)
دم شوما جیلیز و بیلیز ک این چالشو راه انداخدی:))
آلبرت کبیر
۲۸ مرداد ۱۴:۵۶
فعلا راضی باش :پی

پاسخ :

ببینم چ میکنی با فرمولا:دی
فو فا نو
۲۸ مرداد ۱۵:۱۳
اگر قرار بود منم باشم راجع ب من چی مینوشتی؟
میخوام ببینم چی رو تو من پررنگ میدیدی :/

پاسخ :

فوفی!تورو نوشدم:) بعد دیدم وب نداری ک لینک کنم رو اسمت!برو وبتو درس کن تا بگم:پیی
ali_ sh
۲۸ مرداد ۱۵:۴۴
اقاتونو از طرف من ببوسین میبخشم وگرنه نمیبخشمم تا خدا ببرتون جهندم:دی

پاسخ :

استغفرالله:|
فاطمه ام
۲۸ مرداد ۱۸:۲۱
خودت خلی خخخخ بی تربیت تا اون موقع من ازدواج کردم ۶ تا هم بچه دارم :)

پاسخ :

غلط میکنی:|
باس من اجازتو بدم:|
بی ادبوک:|
محدثه عارفی
۲۸ مرداد ۱۸:۲۵
هومم! شانست گرفت اون پایین ازم معذرت خواهی کردی. مگرنه.. :)))

پاسخ :

عاخ عاخ عاخ:)
نسدی خو منم یادم میره:))
ببخش بازم=)
محمدرضا زال آقایی
۲۸ مرداد ۱۸:۵۴
سلام آبجی خیلی وبت جالبه
راستی من سه تا وبلاگ دارم که یکیش خیلی بازدیدش خوبه اگه مایلی هر سه تا وبمو لینک کن منم توی هر سه تا وبم لینکت کنم؟ نظرت چیه؟
تبادل لینک مهمترین چیزیه که توی نتایج گوگل مهممه و آمار وب رو بالا میبره

خبرشو بده داداشی
وب هامم اینان
http://m4810.blog.ir
http://alone-download.blog.ir
http://alone-download.rozblog.com

پاسخ :

:{
فو فا نو
۲۸ مرداد ۱۹:۴۵
باج گیر :|

پاسخ :

همیه ک هس!خخخ
اقای روانی
۲۸ مرداد ۲۰:۳۷
سلام خیلی ممنوم بامزه بود :)

پاسخ :

سلام:)
خاهش میشه=))
آی جان قز
۲۸ مرداد ۲۳:۲۴
سلام
کلی خندیدم :)))))))) مخصوصا به بهمن دوم :))))))

پاسخ :

سلامممم
قابلتو نداش آی جانم:*
سید حمید
۳۱ مرداد ۰۲:۰۶
شما ذاتا آدم با سیاستی هستین
داستان قشنگی بود
:)

پاسخ :

چرا ضاتن با 30یاستم عایا؟!
ممنون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان