نیش زمبور خر است!

همین:|

۲۲ نظر
آسید احمد
۱۹ مرداد ۱۱:۲۹
شایدم خر نیش زنبور است!

پاسخ :

نع همون ک گفدم!رو حرف من حرف نزنین!خخخخ
یک ایرانی
۱۹ مرداد ۱۱:۳۰
اووووووووهووووووووووووووم

پاسخ :

بیشـــــــــــــــتر!
parisa .A
۱۹ مرداد ۱۲:۰۴
من اینو نمیشناسم ک گفتی:))

پاسخ :

تو پاندای خودمونی عایا؟!
parisa .A
۱۹ مرداد ۱۲:۰۹
پاندا؟؟؟
هااااااااااان؟
اون دیگه کیه؟؟؟؟؟
واااااااااااااا

پاسخ :

ی دوستی دارم اسمش پریساس!ما بش میگیم پاندا:دی
فک کردم اونی:))
parisa .A
۱۹ مرداد ۱۲:۱۳
ن بابا:)
لینکت کردم:)

پاسخ :

من نیز:)
parisa .A
۱۹ مرداد ۱۲:۱۶
تنکس بابت لینک♥
از کجایی عایا؟
چندمین سال زندگی ات است>؟

پاسخ :

مو همسایه امام رضایوم:))
خیلی تا حالا مردم و زنده شدم!ولی اگ بخای از همون اول حساب کنی19
parisa .A
۱۹ مرداد ۱۲:۲۰
بعله بعله
گرفتیم
مواظب باش اگر افتاد له نشوید:)

پاسخ :

نگرفدم منظورتو:دی
parisa .A
۱۹ مرداد ۱۲:۲۱
اگ میفهمیدی من چیقدِر کار دارم اینو نمیگفتی...
://

پاسخ :

خخخخ
parisa .A
۱۹ مرداد ۱۲:۳۹
خودت کوچولویی با این حرف زدنت:دی
اگر دیروز درشلوغی ها بامن بودی دوست نمیداشتی:)
زاینده رود آب نداشته باشه چه فایده؟؟:(

پاسخ :

حرف زدنم خیلی عم خوبه تازشم!خخخ
شولوغی ک همیشه و همه جا هس!این ماییم ک باس مقاوم باشیم!(چ ربطی داش؟:| )
:((
parisa .A
۱۹ مرداد ۱۲:۴۵
ن بابا ضایع بود دیروز خیلی بد بود:|

پاسخ :

دلت حسابی پره!خخخ
یک دختر شیعه
۱۹ مرداد ۱۳:۱۴
:|خیلی

پاسخ :

کف دستمم نیش زده عاخه نامرد:|
یک دختر شیعه
۱۹ مرداد ۱۳:۲۴
منم ی بار انگشت کوچولوی دستمو:|تا2هفته باد کرده بود:|

پاسخ :

عاخه من دو سه ماه پیشم پامو نیش زده بود:|
الانم کف دستم:|
انقد ک عسلیم،هی میان نیش میزنن:دی
یک دختر شیعه
۱۹ مرداد ۱۳:۲۹
:|ایییییییییییییییییش ب ر ب ب :دی

پاسخ :

تو رو عم گفدم خو!
بی احساس:|
یک دختر شیعه
۱۹ مرداد ۱۳:۳۸
فکر کردم فقد خودتو گفی :دی فک کردم میگی عسلیَم:دی
حالا قهر نکن بیا در اغوشم خخخ

پاسخ :

دلمو شیکوندی دیگ!:((
برو اوور:دی
فائزه
۱۹ مرداد ۱۳:۵۱
بس که گلی نیشت زده :|
خخخخ

پاسخ :

شهد عسلم اصن:دی
ali_ sh
۱۹ مرداد ۱۵:۲۱
شاید زنبوره خر بوده ک بچش همون نیشش کره خر شده

پاسخ :

:|
هاجرک +
۱۹ مرداد ۱۵:۲۱
نشنیده و ندیده و نگفته و نپرسیده و اینا میگیرم حرفتو :|
دفعه آخر همتون(خودت به انضمام کامنت های بالا خخخ) باشه که به زنبور از گل کمتر گفتین :|

پاسخ :

هاچ!وردار ای فامیلاتو ک هی دوروبر ما میچرخن:|
اون از دو سه ماه پیش،اینم از الان:|
نیمه سیب سقراطی
۱۹ مرداد ۲۰:۱۱
دردم اومد :|

پاسخ :

عزیزمممم:*
سید حمید
۱۹ مرداد ۲۳:۲۶
امان از دخترای نازک نارنجی این دوره زمونه ... یادم باشه یه مطلب بنویسم
خخخخ :))

پاسخ :

امیدوارم زمبور نیش2ن بزنه تا درک کنین مارو:|
Paris_a
۲۱ مرداد ۱۲:۴۵
نیش زدن زنبور ی رفتار فداکارانس :))))

پاسخ :

عاره ولی نمیدونم چرا این رفتار فداکارانشون همیشه مختص منه:(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان