حسرت!

ترجیح دادم سکوت کنم.اگر حرفی میزدم،حتما متوجه میشدند.نباید میگذاشتم بفهمند.اما سختم بود.تحمل حرف هایشان را نداشتم.چه میکردم؟!سکوت میکردم و خودم را میخوردم؟!یا اینکه تمام توانم را جمع و ضرب(!) میکردم در صدایم و حقیقت را میگفتم؟!

که البته اولی برای خودم سخت بود و دومی برای بقیه!

با اشاره های دست پدر که به صورتم نزدیک شده بود و شیرینی تعارفم میکرد،به خودم آمدم!

- مبارکه!

دستانم یخ کرده بودند و ضربان قلبم روی هزار بود.

-ایشالا خوشبخت شی دخترم!

اما نمیشدم!یقین داشتم نمیشدم...

عشقش دیوانه ام کرده بود ولی نگذاشته بودم هیچ کس باخبر شود از علاقه ام.حتی خودش!


و صدای عاقد در گوشم میپیچید:


- النکاح سنتی فمن رغب عن سنتی فلیس منی...



+صرفن فی البداهه بود!شایعه نسازین:|

۱۲ نظر
یک دختر شیعه
۰۳ مرداد ۱۳:۵۰
خیلی مشکوکی ها خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی
:)

پاسخ :

ب ر ب ب!خخخ
kianaz ❤silent scream❤
۰۳ مرداد ۱۳:۵۰
به به خخخ

پاسخ :

هرطور فک میکنم میبینم اصن بح بح نداره ها!:|
یک دختر شیعه
۰۳ مرداد ۱۳:۵۳
مدیونی منو واسه عقد بالا سر حضرتت نگی
=))

پاسخ :

کوووووووووووووووو تا اون موقه!خخخخ
ولی چشوم:)
تو عم مشقولوزومبه ای اگ نگی:دی
آی جان قز
۰۳ مرداد ۱۴:۲۵
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها ها ها ها (آیکن شیطون)
عروس رفته گل بچینه ^_^

پاسخ :

عروس رفته انتخاب رشته کنه:|
Anis
۰۳ مرداد ۱۵:۱۴
هعععععی!!خوبه ک باز ب عشقش رسیده!

پاسخ :

ده نر30ده دیگ آی کیو:|
آلبرت کبیر
۰۳ مرداد ۱۵:۱۸
مدیونی اگه فک کنی مردم کشور ما اهل ساختن شایعه هستن :))))

پاسخ :

ابدا!:دی
Anis
۰۳ مرداد ۱۵:۴۳
چیششش خاک بر سرش پ!آدم یا ب عشقش میرسه یا به هیچکی نمیرسه!خخخخ

پاسخ :

این بنده خدا چ گوناهی کرده اخه؟!
کلن نفمیدی موضوع رو انیس!خخخخ
حسین مداحی
۰۳ مرداد ۲۰:۰۴
مبارک باشه ان شاءالله:دی

پاسخ :

مبارک صاحبش باشه!
MIM HM
۰۳ مرداد ۲۱:۱۲
آخ آخ الهی بمیرم

پاسخ :

خدا نکنه:)
kianaz ❤silent scream❤
۰۴ مرداد ۱۳:۰۵
خخخ خواهر شوهر نشدی رفتی عروس شدی خخخخ

پاسخ :

کوفت:|
میگم خبری نی:|
kianaz ❤silent scream❤
۰۴ مرداد ۱۵:۵۴
تو گفتی ما هم باور کردیم که خبری نیس
خخخخ بیا وبم آپ کردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان