حس خوبیه وختی

به خودت پیغام خصوصی بزنی!


+کسی بگه خل،نه من نه اون:|

۱۰ نظر
فوفی
۰۱ مرداد ۱۵:۰۱
رفیعه گُل :)

پاسخ :

قوربونت -ــ-
فوفی
۰۱ مرداد ۱۵:۲۲
اون چیه؟ شکلک جدیده؟ یعنی چی؟

پاسخ :

نع بابا!
همونیه ک همیشه پاییز میذارتش دیگ!خخخخ
آی جان قز
۰۱ مرداد ۱۷:۲۳
من دیگه حرفی ندارم :|

پاسخ :

عاقا دیگههههههههه:(
خخخ
فاطمه ام
۰۱ مرداد ۲۱:۳۳
خل خخخخ

پاسخ :

خوتی!خخخ
فوفی
۰۱ مرداد ۲۲:۳۶
این -__- منظورته؟ مال تو پرس شده برا همین نفهمیدم :دی
ولی این ک برا کسلی و رو اعصاب بودن و ایناس :|

پاسخ :

هاع همو!خخخ
نهههههه!شدت علاقه رو میرسونه که:)
حسین مداحی
۰۲ مرداد ۰۰:۴۰
الان میخواستم فحش بدم که چرا این کامنت من رو:خیلی خوب بوت، رو حذف کردین؟
بعد یه خورده دقت کردم دیدم پست پایینی بوده!:|

پاسخ :

چ ب موقه فمیدین پ!خخخ
حسین مداحی
۰۲ مرداد ۱۱:۱۷
اما کاش یه کم دیرتر میفهمیدم
خیلی وقته به کسی فحش ندادم:دی
یک دختر شیعه
۰۲ مرداد ۱۲:۱۱
سلام رفیعه گلی این ادرس محل جدیده سکونتمه:))اینو بزار به جای اون قبلیه:))

پاسخ :

باعشه بالام جان=)
MIM HM
۰۳ مرداد ۰۰:۴۰
من با خودم قرار میذارم :-) گناه هم نیست
تازه برای خودم کادو میدم یح یح

پاسخ :

یا خدا!
ازدواجم میکنین ینی؟!:|
MIM HM
۰۳ مرداد ۰۰:۵۴
هنوز از خودم خواستگاری نکردم نمیدونم جوابم مثبته یا نه خخخخ

پاسخ :

خاسته هاتو بنویس فقد واس خودت!:دیییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان