دلم خوش است به...

دلم خوش است به ناخن های لاک زده ام.به موهای بهم ریختهِ قهوه ایم.که هرچه تلاش کنم،نتوانم گره کورش را باز کنم.

به دعوا کردن های با خواهر و قهرهای بعدش.که خودش بیاید منت کشی و سوال از کپی پیست های یاد نداشته اش!

به خنده های از ته دلم به حرف های برادر!که سرکارم بگذارد با شیرینی های ناپلئونی ِ نگرفته اش!

به دل سوزی های خواهر بزرگم.مدام زنگ بزند از راه دور که"گفتی نتایجت کی میاد؟"

 به ناز کردن هایم برای مادر.که بیاید بگوید سرت را بگذار روی پاهایم تا مثل بچگی ات،لوس کنی خودت را برایم.

به پریدن های باشتابم به سمت بابا،وقتی می آید.که بروم وسایلش را از دستش بگیرم و ماچش کنم و او هم قربان صدقه ام برود و بگوید:"دخترِ عسلِ من!چایی داریم؟"


همین یعنی زندگی!بیشتر نمیخواهم.که مارا همین قدر بس است...

۷ نظر
فرانک باباپور
۰۹ تیر ۱۶:۲۱
ما را همین قدر بس است... :)

پاسخ :

=))
ali_ sh
۰۹ تیر ۱۷:۰۳
خوشبحالتون قدر زندگیتونو بدونید پس خونواده ما که....
من و یک مادر :)

پاسخ :

خدا رحمت کنه پدرتون رو.
و خدا نگه داره مادر رو برای شما=)
مآه سآ
۰۹ تیر ۱۸:۴۵
زندگی با همین چیز های کوچک میشود زندگی :)
paris _a
۰۹ تیر ۱۹:۵۳
خوش به حال دل خوشی هات :)
fatemeh _t
۱۱ تیر ۰۶:۰۲
چه دلخوشی های زیبایی.... صاف تر از آب روان
حسین مداحی
۲۶ تیر ۲۲:۴۹
خوش به حالتون
یه زندگی آروم
ارزوی خیلیاست

پاسخ :

ممنونم:)
ایشالا زندگی شمام اروم باشه:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان