دومین دیدار

بعد از یک نزاع شدید و ناراحتی بعد از اون،بعد از درگیری ذهنی و فکر کردن به این نکته که الان کجاست و چه میکنه،بعد از یک مدت مدید روزه سکوت گرفتن با همه،بعد از این تابستون لعنتی و برداشتن ترم تابستونی و گذروندن امتحان ها در گرمای سوزان مرداد و اوایل شهریور...
یک قرار،یک دیدار،یک دوست مجازی میتونه حال و هوای گند و مزخرف این چند ماه رو از سرت بیرون کنه و برای ساعاتی(تاکید میکنم،برای ساعاتی) به آرامش برسونتت.

به همراه دختر داییم از خونه زدیم بیرون.اما از اونجایی که مقوله "شانس" در زندگی من،با واژه ای به نام "بدبختی" هم طراز شده؛بارون شدیدی شروع به باریدن کرد و مثل موش آب کشیده (موش!چقدر خاطره دارم باهاش!!!!) شدیم.به نحوی که مجبور شدیم چند دقیقه ای توقف کنیم و منتظر بشیم تا بارون بند بیاد!




+نمونه ای از باران شدید:)))


برای بار دوم بود میدیدمش.گرم،صمیمی،آروم،راحت،بعضا شر و شلوغ:)
مغازه هارو یکی پس از دیگری فتح میکردیم و از اینکه قصد خرید نداشتیم ولی همه اجناس به چشممون زیبا و مناسب میومد،حرص میخوردیم=))

به یمن شادی پس از دومین دیدار،بستنی شاد گرفتیم و سرخوشانه سلفی گرفتیم؛)




+یک روز شاد با بستنی شاد(مثل این تبلیغای تلویزیون)



+سلفی من و نگاری:) گفتم خودم یکم متفاوت باشم:دی


++++مرسی نگار!خوش گذشت خیلی دختری:))

۱۰ نظر
آقای سر به هوا ...
۱۳ شهریور ۲۳:۵۱
هیچوقت به دیدن دوست های مجازیم فکر نکردم :دی

پاسخ :

خخخخ سر به هواعین چون=))
مترسک ‌‌
۱۴ شهریور ۰۰:۰۰
خوش باشید همیشه :)

پاسخ :

ممنان و موچکرات مترسک خان:)
زینـب خــآنم
۱۴ شهریور ۱۰:۲۳
مشهد بارون اومد ؟؟؟؟؟؟؟؟ کِی ؟؟؟
کجاش ؟!
چرا من ندیدم : /

پاسخ :

عاره خخخخ دیروز بعداز ظهر؛حوالی ساعت 17:30 اینا!
همه جاش:|
خاب بودی یحتمل:))
Lady cyan ※※
۱۴ شهریور ۱۰:۲۷
به به ^_________^
و باز دل بنده آب شد

پاسخ :

الهیییی!ایشالا نصیب شماهم بشه=)
قاسم صفایی نژاد
۱۴ شهریور ۱۰:۳۱
خلاقیت در تغییر چهره خودتون عالی بود

پاسخ :

مرررسی خخخ کلن خلاقیت جز لاینفک من هست=))
parisa .A
۱۴ شهریور ۱۲:۱۸
چرا همه هی دیدار دارن باهم :|
منم قرار وبلاگی میخوام :(

پاسخ :

مشهد اومدی قدمت روی چششششم:)
دختریم ...
۱۴ شهریور ۱۷:۳۵
منم میخوام بیام مشهد چرا نمیشه :|

همیشه به خوشی :)))

پاسخ :

نیت نکردی لابد=))
فدا مدا؛)
دختری از دیار فرزانگان
۱۵ شهریور ۱۷:۴۰
منم تازه از مشهد برگشتم !!!

پاسخ :

زیارتا و سیاحتا قبول:)
آقای سر به هوا ...
۱۶ شهریور ۰۱:۵۰
نه :| چون اعتقاد دارم مجازیه ! اسمش روشه :دی

پاسخ :

خب میشه حقیقیش کرد در عین حال ک مجازیه!:)
سمیرا
۱۷ شهریور ۰۹:۴۱
مگه دونفر نبودین؟چرا سهتا بستنیه؟

پاسخ :

دختر داییمم بود دیه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان