همه ما آدم ها یکی رو داریم که مثل خودمونه!

میدونی چیه؟!همه ما آدم ها یه کسی رو داریم که مثل خودمونه و در درون قلبمون زندگی میکنه و همیشه پشتمونه.
مثلا من،یه رفیعه درون دارم که دلم خوشه به بودنش!به اینکه پشتمه همیشه.حتی وقتی هیچ کسی نیست.حتی وقتی هیچ کسی خبر نداره ازم و تنها تر از همیشه ام!
من و رفیعه درونم باهم خیلی خوبیم.همیشه کنارمه.دوستم داره بی منت.بی تملق(این از همش مهم تره)
حالا این برای توهم هست!هیچ وقت یادت نره!اون مثل بقیه آدم ها نیست!!اون واسه خود خود توئه.توهم واسه اون!
هرکسی ام تنهات بذاره،شرایط هرچقدرم سخت باشه،تو یه "رفیعه"، "بهاره"،"مهدی"،"عباس" و.. داری!قدرشو بدون.مثل خودت بی نظیره...

۱۵ نظر
Faber Castel
۰۱ خرداد ۱۸:۱۶
موافقم باهات
ولی زیاد باهاش اخت نشو
گوشه گیرت می کنه :)

پاسخ :

چرا گوشه گیر؟؟شما میتونی در عین حال ک در جمع هسدی ،با اونم بگی و بخندی:))
مترسک ‌‌
۰۱ خرداد ۱۸:۴۲
منم به «مترسک درونم» خیلی افتخار می‌کنم، بس که همیشه با یه چوب می‌زنه توی سرم تا وجدان درد بگیرم :|
به رفیعه درونت سلام برسون :))

پاسخ :

خوب خبه دیه!بعدن دیه اون کار اشتباهت رو تکرار نمیکنی...
رفیعه درونم میگ ارادت دارم:)))
نگار :)
۰۱ خرداد ۱۹:۲۷
من چندتا مثل خودم دارم که واسه مصارف مختلف استفاده میشن :دی

پاسخ :

عجب!=)))))
یکیش رقصه مثلن!یکیش خوراکی:دی
گم نام
۰۲ خرداد ۰۳:۰۵
من گم نام درونم خیلی اذیتم میکنه.

پاسخ :

عاره خب!ممکنه بعضی وختا اذیت کنه و ساز مخلاف بزنه ولی شما ارومش میکنی!این طوری نی ک فقد اون شمارو اروم کنه...:)
نگین ...
۰۲ خرداد ۱۲:۵۴
عزیزم بخند
عیدت مبارک

پاسخ :

:)
همچنین نگینکم=))
فرانک باباپور
۰۳ خرداد ۲۱:۳۶
سلام فرانک درون من :)
منم دیشبو با فرانک درونم گذروندم. خوش گذشت :)
راستی، بعد از علائم نگارشی حتما یه فاصله بزن. مرسی :)

پاسخ :

از رفیعه درون ب فرانک درون:سلام!:)
چ خوووب!کیف کردی حدمن=))
چشوم!
فائزه
۰۳ خرداد ۲۱:۵۲
عزیز دلم:))))))
فائزه درووونمممم♥♥♥:))
دوسش دارم:)

پاسخ :

اونم تورو دوث داره عسلم^__^
بوف ولگرد
۰۴ خرداد ۱۶:۵۵
آفرین :)

پاسخ :

نوکرم:)
ایزابلا ایزابلایی
۰۵ خرداد ۱۵:۰۵
سلام رفیعه درون :)

پاسخ :

سلااااااااااااااامممممممم ایزابلای مهربووووون:)))))

دلم برات غش کرده بود که!کوجاعی؟:)
بلاگر کبیر ^_^
۰۷ خرداد ۰۰:۳۵
هووم... من چندماهه با بلاگر درونم آشنا شدم :)
عاشقشم :)

پاسخ :

خوشالم ک عاشقشی!:)
مهدی صادقی
۰۸ خرداد ۰۱:۳۳
سلام مرسی از حضورت در وبسایتم
لذت بردم از وبسایتت و خداروشکر که در این روزا همه در تلگرام مشغول هستند در اینجا فعال هستی. :)

پاسخ :

:|
آقای سر به هوا ...
۰۹ خرداد ۱۳:۱۷
منم یه رفیق صمیمی تو خودم دارم که همیشه و همه جا کمکم میکنه ...

پاسخ :

خداروشکر...
moones rohani
۱۰ خرداد ۱۸:۴۵
آغا این رفیعه درونت از خودت باحال تره ک...خخخخ..ای قدرنشناس..خوتوام دوسش بدار بی تملق!
مام دوست میداریم بی تملق...

پاسخ :

درررررررد خخخخ
مرسی ک هسدین :))
زهرا تبی
۲۰ خرداد ۱۸:۲۸
خوش به حالتون :)
شاد باشید همیشه

پاسخ :

ممنونم :)
ونیز شماهم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان