استرس:|

نفرات برتر کنکور رو زدن:|

نمیدونم چرا من نیستم توشون:|

گمونم اشتباهی رخ داده!خخخ

۳۶ نظر
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۰۷
هههه.آره دیدم
هر سه تاشون دخترن
اشکالی نداره
تو چهارم شدی

پاسخ :

تا نفر دهمو زدن:|||||||
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۰۹
پس تو حتما یازدهم شدی

پاسخ :

مرسی انرژی!خخخ
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۱۰
به نظرت تو تا فردا ساعت شیش بعد از ظهر زنده میمونی؟

پاسخ :

مگ قراره فردا بزنن؟!:||||||||||
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۱۴
اخبار شبکه خبر گفت که رئیسشون گفته ساعت شیش فردا

پاسخ :

وای نههههههههههه:|
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۱۵
چرا؟مگه چی میشه؟

پاسخ :

هیچی نِمِشه:|
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۱۸
بابا اینقد استرس نده به خودت الکی
حالا خوبه آینده ی شغلی شما زیاد مهم نیست ها
چه شغل گیرتون بیاد چه نیاد شوهر میکنین زندگیتون تامین میشه
ما بدبختا کل زندگیمون به این کنکور وصله
اینقد ولی استرس ندارم
در واقع اصلا استرس ندارم

پاسخ :

والا مایم همین کنکور ملوم میکنه سرنوشتمون و یا شاید همسرمونو!خخخ
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۲۱
اما برای شما به اندازه ی ما اینقد حیاتی نیست

پاسخ :

حیاتیه:|
حرفم نباشه:|
هاجرک +
۲۹ تیر ۱۲:۲۲
من الله توفیق :دی

پاسخ :

ان شالله!خخخ
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۲۲
آها
آقا اعلام کرده که رتبه ی بالا میخواد؟
خخخخ

پاسخ :

:دی
کروکودیل نیمه فمنیست
۲۹ تیر ۱۲:۲۳
صدو پنجاه هزار منطقه یک میشی!

پاسخ :

:|
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۲۴
کروکودیل نیمه فمنیست
من این همه بهش امید دادم
اومدی امیدش رو ناامید کنی؟

پاسخ :

واقعن:|
کروکودیل نیمه فمنیست
۲۹ تیر ۱۲:۳۱
نه دوست من ! من قول میدم 150000میشه!شرط میبندم روش!!
همیشه چیزی رو بگو که دوستت وقتی رتبه شو دید خداروشکر کنه که باز اونی که تو گفتی نشده ...
اینا همه بهونه ست ...زندگی شوخی تر از این حرفاس که با یه کنکور توش اتفاقی بیفته. من که تموم کردم میدونم دانشگاه تهران و پیام نور چلغوزآباد سفلی هیچ فرقی ندارن.غمتون نباشه

پاسخ :

حالا چ اصراریه بدونین رتبه من چن میشه:|
اصن نمیگم رتبمو ک دعبا اینا نشه!خخخ
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۳۳
خب این بنده خدا آقاشون شرط کرده رتبه ی خوب بیاره
اگر کسی کمک کنه میتونم هک کنمشون رتبه ها رو تغییر بدم!
(الکی مثلا من هکرم)

پاسخ :

اقامون؟!:|||||||||||||

حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۳۶
آقای آیندتون
آقای توی رویاهاتون
به قول خودتون پیتکو سوار ارغوانیتون

پاسخ :

:|
اون مال پاییزه:|
کروکودیل نیمه فمنیست
۲۹ تیر ۱۲:۳۷
نه بابا...من که میگم رتبه چیز مهمی نیس.عیار آدما رو تو 4 ساعت تست زدن و یه سال خرخونی نمیسنجن که
آدمی را آدمیت لازم است.عود را گر بو نباشد،هیزم است

پاسخ :

حالا نگا!خخخ
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۳۸
خب مال شما ارغوانی نیست و مثلا ممکنه سیاه باشه

پاسخ :

گیر دادینا:|
خیر!
با اسب سفید میاد!خخخ
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۴۰
من میگم بستگی نداره میگین نه بستگی داره
حالا هم میگم بستگی داره میگین گیر دادینا
:|

پاسخ :

حالا هرچی!
الان استرس دارم نمیفمم چی ب چیه!خخ
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۴۳
شما دختر خانوما بی جنبه این نباید بزارن شما کنکور بدین.:دی

پاسخ :

هِه هِه هِه و...:|
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۵۳
من که هه هه هه نگفتم:|

پاسخ :

در جوابتون عرض کردم:|
ali_ sh
۲۹ تیر ۱۲:۵۳
آقای مداحی دوس دارین رفیعه خانوم بنده خدا رو دق مرگ کنین؟ خخ

پاسخ :

:|
ali_ sh
۲۹ تیر ۱۲:۵۵
خانوم رفیعه حالا اشکال نداره شما چه استرس داشته باشید چه نه بالاخره تلاشتون کردین دیگه پس به خدا توکل و ایضا اعتماد داشته باشین :-)
به امید خدا که موفق میشید

پاسخ :

ممنونم:)
ان شاالله شومام خوب میدین کنکورتون رو=)
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۵۵
نه بابا من چی کار دارم به این بنده خدا
تازه من اوضاعم از ایشون خیلی هم خیط تره
من سه تا سوال فیزیک جواب دادم
فکرش رو بکن سه تّا!

پاسخ :

این ب درخ میگن اقای مترم:|
حسین مداحی
۲۹ تیر ۱۲:۵۹
آره ببخشید راست میگید

پاسخ :

:)
سمیرام
۲۹ تیر ۱۳:۲۴
ما به تو ایمان داریم ؛)) هر رتبه ای بیاری هیچی از ارزشات پیش ما کم نمیشه :)

پاسخ :

مگ قرار بوده کم بشه؟!خخخ
سمیرام
۲۹ تیر ۱۳:۲۶
حتی اگه رتبه خوبم بیاری چیزی به ارزشات پیش ما اضافه نمیشه خخخخخخ شوخی کردم راضی باش به رضای خدا :))

پاسخ :

خوبه حالت؟!
خخخخ
ممنون:*
فائزه
۲۹ تیر ۱۴:۵۱
جییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

پاسخ :

بنفــــــــــــــــــــــــش!
فائزه
۲۹ تیر ۱۴:۵۲
من تا حالا تو عمرم اینقدر استرس ندارم که الان دارممممممممممممم
ماماااااااااااااااااااان :||||||||

پاسخ :

مـــــــــــــــــــــنم:|
خدایا!خودت ب خیر بگذرون:)
آی جان قز
۲۹ تیر ۱۵:۰۰
تو هم انشاالله اون چیزی که دوست داری و برات خوبه قبول میشی عزیزم :))

پاسخ :

مغسی:)
دعام کن خیلی=)
مـــهر بــــــآنو
۲۹ تیر ۱۸:۵۱
اوه اوه دعوا شده سرت رفیعه خخخخخخ

پاسخ :

دیوونه:|
فتنه
۲۹ تیر ۲۰:۱۲
ای خوابالو:دی:|

پاسخ :

هاع والا!خخخ
paris _a
۲۹ تیر ۲۰:۱۹
اسم و عکسم و دیدی؟

پاسخ :

سارا همتی اسدی؟!خخخ
مآه سآ
۲۹ تیر ۲۱:۳۵
اِوا شومام که کنکوری هستی :)

ان شاء الله موفق بشی. . .

پاسخ :

نمیدونسدی؟!

ممنونم:)

دعامون کن=)
نیمه سیب سقراطی
۳۰ تیر ۰۰:۲۱
ای خدااااا ... کی نتایج ارشد میاد ! امشب انقدر پست کنکوری خونمدم استرس گرفتم :))
ایشالله همونی بشه که میخوای رفیعه جان :)

پاسخ :

وای!جدی؟!خخخ
پ رسالتمو درس رسوندم!:دی
ممنونم بالام جان:)
فاطمه ام
۳۰ تیر ۲۳:۰۸
برات فرستادم البته طول میکشه تادنالو بشه چون حجمش زیاده:)

پاسخ :

واااااااااااااااای!
مرررررررررررسی عجقم:*
بشه ک جبران کنم:))))))))
Anis
۳۱ تیر ۱۱:۱۹
واسه دو پست قبلیت:
راضی نباشیم چیکار کنیم؟!خخخخ
ب من بوگو دخملم!! بوگو بوگو! تازه من نمی شناسمت واقعنی بهترم هس!

پاسخ :

بَشه!خخخ
ب تو بگم ک انگار ب کل عالم گفدم!:دییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان