خاطرات دانشگاه5

دوشمبه 4/8/1394

اوج خوش شانسی(!)اونجاییه که یکی بت پی ام میده و تو داگانه(!!) باش رفتار میکنی بعد میفمی باباش استاد آمارته و بعدتر متوجه میشی اصن با تو کاری نداشده و دمبال شماره دوستت بوده اصن:|

ینی ما هرکیو اراده میکردیم دو دقه بعد تو خیابون میدیدمش!اون از چشم آبی اونم از پسر استاد!!


سه شنبه 5/8/1394

ینی من تو عمرم،ادم ب این شنگولی و شوتی ندیده بودم!

@ملت ما در این رستاخیز جهانی...پدید آورده است.

-اقای "قاف"!فعل جملرو مشخص کن!

-ملت ما:|

(آیکون چرخیدن 360درجه ای!!)


ی دوستی دارم اسمش فاطمه افتاده است!استاد زبان تخصصی میخاد صداش بزنه میگه:میس افتاده!بعد هوشمند گف:ینی چی میز افداده؟سرجاشه که!:D

چارشمبه6/8/1394
سوتی های بچه ها سر کلاس جامعه عالیییی بود!تست هوش مثلن میخاس بگیره استاد!سوالا و جوابای بچه ها:
1در یک مسابقه دو،اگه از نفر آخر جلو بزنی،نفر چندمی؟!
دخدره ترم شیش روان بود:نفر اول!!!!!!!!!!
(ایکون اینا چرا این جورین؟!)
2.بابای مریم پنج تا بچه داره ب نام های:نانا،نی نی،نونو،نِ نِ!اسم بچه پنجم چیه؟
زهرا با ی اعتماد ب نفسی داد میزد:استاد!بچه پنجم همه اینا با هم میشه!ینی نانا نی نی نونو نِ نِ!!خخخخخخخخخخخخخخخ
(طرف بیاد اسم بچشو بگه ک شب میشه قشنگم!)
(منه ببخش زهرا!ولی الانم دارم غش میکنم از خنده!:DDDDDD )

با ...رفدیم پیانو.فک نمیکردم همچین جایی تو قوچان وجود داشده باشه حتا!ی ایده توپی ام ک داشدن این بود ک ی کاغذ بت میدادن و تو میتونسدی هرچی دوث داری(ب عنوان یادگاری)بنویسی و بچسبونی ب دیوار.

پنج شمبه 7/8/1394
مثه این علافا پاشدیم رفدیم دانشگا سر کلاس بچه های حوقوق نشستیم.خعلی سرد و خونوک بودن.صد رحمت ب بچه های خودمون!
بعد با ...رفدیم باغ ملی.انیس رو دیدیم.با عکسش خعلی فرق میکرد ولی با اخلاقیاتش نوچ!
ی سری اتفاقات افداد تو پارک ک بی خی خی!

+پرسپولیس رو عشقهههههه^__^
۲۵ نظر
negar .s
۰۸ آبان ۱۱:۵۲
افتاده! :)))))

وای این تستای روانشناسی هم خیلی بامزه بودن :)))

پاسخ :

سرجاشه که!:)))

اصن ی وضی نگاررر!!
سمیرا
۰۸ آبان ۱۳:۰۰
خونوک بچه های روانشناسین :D از طرف بچه های حقوق خخ
+تاخیر داشدیا گفده باشم .

پاسخ :

خخخخخ ولی نه خدایی خعلی بی روح بودن:|
+منه ببخش!
دختر تنها
۰۸ آبان ۱۴:۱۲
به وبم سر بزن

پاسخ :

:)
نگین ...
۰۸ آبان ۱۵:۲۹
اهل فوتبال نیستم :)
حتا دربی !
اما اگر ادمش باشه میشینم کنارش :))))

پاسخ :

ی زمانی،تموم زندگیم خلاصه شده بود در فوتبال!الان اصن نیگا نمیکنم دیه ولی دربی ی چی دیه اس!:))
ادمش^___^
یک دختر شیعه
۰۸ آبان ۱۵:۴۶
در این که استقلا عشقه^_____^هیچ شکی نیست
خخخخخ انیس گفت:))دی

پاسخ :

ب ر ب ب!بی سلیقه!:دی
عی انیس دهن لق!خخخ
مترسک ‌‌
۰۸ آبان ۱۷:۳۲
عجب :))

پاسخ :

ک این طور!!
هامون هامون
۰۸ آبان ۱۸:۱۱
متن زیبایی بود ..
ممنون از کامنتتون :)

پاسخ :

زیبا خوندین:)
اعصاب من
۰۸ آبان ۲۱:۰۳
دیدارتون با دوستای مجازی در دنیا واقعی برام جالبه!

راستی از شانس ما تو اون زمانی که مشهد بودیم هوا معمولی بودش و با یه تیکه پیرهن من میگشتم!
ولی ممنون که گفتید لباس گرم برداریم!
یه جاهایی به دردمون خورد

پاسخ :

چرا جالب؟

عارههههه اتفاقن با خودم گفدم بنده خدا فک میکنن من خالی بسدم!ولی خدایی همون روز ک راه افدادین هوا گرمتر شد!
حالا خوش گذش؟دعا کردین؟قبول باشه:)
صخره
۰۸ آبان ۲۱:۴۹
خیلی حرف هوشمند و اسمی که زهرا گف باحال بود بلند بلند خندیدم:-)
شاد باشید یا خق

پاسخ :

تازه شوما تو اون لحظه نبودی!اگ بودی ک ایچی ینی!!
همچونین:)
ali_ sh
۰۸ آبان ۲۲:۱۳
ترمک خخخخ

پاسخ :

ورودی سال اول:|
محمد علی
۰۸ آبان ۲۲:۲۰
سه شمبه رو اشتباه نوشتین :))

پاسخ :

خخخخخخخخخخخ
ممنون بابت گوشزد!!:دی
فائزه
۰۹ آبان ۱۱:۲۴
اتفاقات تو پارکم می گفتی دیگه :)))
الان من کنجکاو شدم :)) کی پاسخگوئه؟؟:|

پاسخ :

بمون تو کفِش!شاید بدن گفدم:دی
حنا خانوم
۰۹ آبان ۱۲:۰۱
افتاده سرجاشه =))))
چقد همکلاسیای باهوشی داری :دی
به به پیانو هم که رفتی ، ای بی وفا بدون من رفتی :( :دی
استقلال عشق است :]
حالا من استقلالیم آقامون پرسپولیسی :| دیروز یه وضعی بود ها تو خونمون ، وقتی پرسپولیستون گل زد باید بودی می دیدی ایشون رو :/ تازه خودشم کلی کنترل کرد و آبروداری کرد مثلا=)))

پاسخ :

خعععلی باهوشن اصن:|
تو مگ قوچانی خو؟؟
پرررررررررررررسپوووووولیییییییییییییس^___^
عوخی!ایشالا در کنارهم سال های سال زندگی کنین:))
اعصاب من
۰۹ آبان ۱۳:۱۴
از این لحاظ جالبه که چون خیلیا هستند نمیخان دنیای واقعی و محجازیشون باهم قاطی به و سعی بر مجزا بودن این دوتا دارند ولی شما برعکس
این برام خیلی جالب و خوشحال کننده است
بودن یه دیدگاه متفاوت و جسورانه

بله مگه میشه مشهد بد بگذره
با اون مهمان نوازی اقا امام رضا علیه السلام
شمام هر وقت رفتید حرم چه تو صف رفتید چه رفتید تو اون مقبره شیخ حرعاملی و دعا جامعه کبیره صبحهاش یاد ما باشید

پاسخ :

من مجازیم با واقعیم ایییییچ فرقی نداره و این قضیه ام پنهون نمیکنم چون دلیلی نمیبینم واس  پنهون کردن!!

نایب الزیاره دوسدان هسدیم:)
Anis
۰۹ آبان ۱۳:۴۶
خخخ آغا خو می نوشتی انیس و عرو جفتشونو دیدیم! چیششش!
ما رو با هم دیدی دیه! خخخخ
++ اون ملت ما رو تور کن بذار کنار ک اگ من شکست توبه داشتم برم پیشش!خخخ

پاسخ :

هاع اونو یادم رف بگم:دی

++من خودم ح خودمو تور کنم خعلی کار کردم!خخخ
یک روز بدون گناه
۰۹ آبان ۱۴:۴۴
سلام
فردا 10 ابان هست و روز بدون گناه کمپین
لطفا اخرین مطلب وبلاگ کمپین به نام گلایه رو بخونید و نظرتونو اعلام کنید
ممنون

پاسخ :

سلام:)
مرسی بابت یاداوری:)
فائزه
۰۹ آبان ۱۷:۴۲
اَخببییییییییییییییییی مگه حنا ازوداج کردی تو؟؟:))))
شیرینی پس کوو؟؟=))

پاسخ :

مگ نمدونسدی؟خعلی وخته که!!:|
نداده:|
فائزه
۰۹ آبان ۱۷:۴۲
عرم دیدی؟؟=))

پاسخ :

عارههههه!باش حرفم زدم تازه:))
هاجرک +
۰۹ آبان ۲۱:۲۶
همین دور و بر هام! :)

فعل جمله رو :))

پاسخ :

زیاد نیسدی این دوروبرا!:)

نگووووووو!ب یادم نیاررررررر!
مهدی اصغری
۰۹ آبان ۲۲:۲۹
وب زیبایی دارید

پاسخ :

ربات؟:|
نرگس جوان
۱۰ آبان ۱۶:۲۷
نمیدونم چرا انقدر خندیدم :)))))))))
یعنی واقعا نمیدونماااااااااااااااااااا
میس افتاده :)))))))))))))))))))))))))))
وای خداااااا
:))))))))

پاسخ :

بیا پیش خودم با هم بخندیم!تنهایی حال نمیده:))))))
حنا خانوم
۱۰ آبان ۱۶:۵۳
فائزه ، شیرینی ؟ شیب ؟ بام ؟ :| حالا بذارید تابستون سال آینده ان شالله که رسماً رفتم خونه بخت :دییییییی

پاسخ :

ما تا اون موقه ام واس شیرینی گرفدن صب میکنیم!خخخ
نآرینـ ...
۱۱ آبان ۱۵:۵۲
یا خدااااااا

پاسخ :

:(
علی Ali
۱۲ آبان ۱۸:۱۷
من همین الان عاشق هوشمند شدم
کاش بغل دستی من بود :)))))))))))))))))))))))))))))

پاسخ :

وای نگووووووو!اصن میمیری ا خندهههه کنارش بشینی!:))
عرفـــــ ـــان
۲۳ آبان ۱۰:۵۸
میز افتاده :)))))))))))

پاسخ :

اوووووووووووو!درس میبینم؟؟شوما کوجا؟اینجا کوجا؟خخخ
بیتری؟خوش میگذره؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان