ظالم‌ترین ظالمِ دنیا

این روزها حالِ خوش و مساعدی ندارم. به جد می‌توانم بگویم دارم یکی از گُه‌ترین برهه‌های زندگی‌ام را سپری می‌کنم. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چه چیزی مرا تا این حد، رنجانده؟ که خب باید بگویم خیلی چیزها. خیلی چیزها هست که قادر به بازگو کردنشان نیستم. راستش را بخواهید، پشیمانم. پشیمانم که با نام اصلی‌ام، اینجا می‌نویسم. آن اوایل، طرفدارِ سرسختِ آنهایی بودم که از نوشتن با نام اصلی در وبلاگشان، دفاع می‌کردند. اما حالا بیشتر و بیشتر به گمنام نوشتن، علاقه دارم. 

 

+ در تولدی که همکارانم برایم گرفتند، آرزو کردم هیچ ظالمی در هیچ کجای دنیا وجود نداشته باشد و حق هیچ مظلومی هم، پایمال نشود. اما مگر این آرزو، محقق شدنی‌ست؟ آن هم زمانیکه خودم، یکی از قدرتمندترین ظالمان دنیا هستم!

۷ نظر
نسر ین
۱۱ بهمن ۱۰:۲۹
گاهی منم پشیمون شدم از نوشتن با هویت واقعی‌ام.
اما باید تن ندیدم به بعضی از بی‌حرمتی‌ها، ظلم‌ها و اذیت‌ها.
خودمون باشیم و جسارت خود بودن رو به بقیه هم یاد بدیم.
آی لاو یو رفی :)

پاسخ :

گاهی واقعا سخته. گاهی یه سری حرفا رو نمیتونی بزنی. یه سری حرفایی که حتی پیش خودتم، ترس داری از به زبون آوردنش...
آی لاو یو تو به مولا :)
. یاسون .
۱۱ بهمن ۱۸:۴۴
ناشناس بودن، حقّ آدماست به نظرم. مخصوصا وقتی میخوایم حرف بزنیم.
.
مبارک باشه

پاسخ :

یه جاهایی اما دلت میخواد مخاطبت بدونه تو کی هستی! 

گذشت، ان‌شاالله بعدی رو بگید به موقع :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۱ بهمن ۱۹:۰۰
ناشناس بودن اجازه میده حداقل یه کنجی یا یه حریمی برای خودمون داشته باشیم شاید! نمی‌دونم من حسم این بود نسبت به ناشناس نوشتن. که همیشه هم این حریم واسه خود آدم نمی‌مونه!

پاسخ :

هیچوقت نمی‌مونه. هیچ‌وقت نمیشه هویتت رو مخفی نگه داری. بالاخره بازم یه روزی، یه چیزی، درز پیدا میکنه...
محسن رحمانی
۱۲ بهمن ۱۲:۵۸
شما که ظالم نیستید.

پاسخ :

هممون ظالمیم. یکی ظالمه و آدم میکُشه، یکی هم ظالمه و قلب میشکونه :)
بانوچـه ⠀
۱۹ بهمن ۱۱:۰۴
این حس می‌گذره رفیعه... و باز هم به کمپین حمایت از نوشتن با هویت واقعی می پیوندی. چون تو قوی هستی و من مطمئنم از پس این اندوه برمیای.

پاسخ :

:)
قاسم صفایی نژاد
۲۴ بهمن ۱۸:۲۹
با نظر بانوچه موافقم

پاسخ :

چی بگم
زندگی برتر
۱۵ اسفند ۱۶:۴۴
سلام وقتتون بخیر
می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان