من از اون زمانیکه دلار شد 18 تومن، امیدم رو از دست دادم

بنزین گرون میشه، یه عده تظاهرات میکنن. اینترنت رو قطع می‌کنن که اون عده، اغتشاش نکنن. اون عده با همکاری کشورهای بیگانه(همه بگین مرگ بر امریکا) میزنن همه چیو داغون میکنن. پلیس امنیت و گارد ملی، میریزن تو خیابونا. هر ده قدم، گارد محافظتی و بسیج و سپاه و سربازای بیچاره رو میذارن. بعد یه عده‌ای میرن راهپیمایی میکنن در جهت دفاع از آرمان‌های انقلاب!!
ما چمونه واقعا؟ چند چندیم با خودمون؟ الان همه خوشحالیم که اینترنت وصل شده؟ میگیم آذری‌جان تشکر تشکر؟ باید سکوت کنیم تا روباهِ بنفش، همچنان به ریشِ نداشته‌مون بخنده؟ یا بریزیم تو خیابونا اعتراض کنیم بعدم سربازان گمنام بگیرنمون؟ یام بریم شعار بدیم امریکا! دهنت سرویس. انگلیس! به خاک سیاه بشینی به حق پنج تن. جانم فدای لبنان و عراق و سوریه...

باید چه کنیم واقعا؟

 

+ پیروی تیتر؛ شما از کی امیدتون رو از دست دادین؟

۹ نظر
sina
۰۳ آذر ۰۰:۱۲
درود. نت شما وصل شده ؟

پاسخ :

مگه نت شما وصل نشده؟
حـــــ ـمــیـد
۰۳ آذر ۰۰:۱۵
من از اون زمانی که به خاطره برجام چراغ سبز نشون دادن به عربستان که هر ... دلش می‌خواد بخوره امیدم رو از دست دادم

پاسخ :

من به برجام امید داشتم ولی رفته رفته گفتم چقدر واهی بوده امیدم...
sina
۰۳ آذر ۰۰:۱۷
خیر وصل نیست "تهران"

پاسخ :

وای فای وصله "مشهد"
فیکوس لیراتا
۰۳ آذر ۰۰:۲۶
مردم عجیبی هستیم ما

پاسخ :

نمیدونیم چی میخوایم دقیقا. اینه که منو عصبانی میکنه...
حـــــ ـمــیـد
۰۳ آذر ۰۱:۰۴
ساندیس زیاد خوردم :))
دلم درد می‌کنه
دلم خیلی درد می‌کنه

پاسخ :

دکتر میری یا بفرستم؟
عرفان ...
۰۳ آذر ۰۱:۱۰
از زمانی که قید علاقم رو زدم.

پاسخ :

:)
زهرا خدائی
۰۳ آذر ۰۸:۱۴
عه نت وصل شده؟

پاسخ :

آره وای فای وصله
آقای رایمون
۰۳ آذر ۱۲:۱۱
فقط اون سربازهای بیچاره. همه‌جوره تحت ظلمن!

پاسخ :

آره طفلیا. از همه جهت روشون فشاره...
نیــ روانا
۰۴ آذر ۰۷:۵۹
پستش می کنم :(

پاسخ :

خوب کاری میکنی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان