به هر قیمتی پول در آوردن درست نیست بابا جون!

رفتم سر کار.‌ به عنوان پذیرشِ درمونگاهی که نزدیکای حرم هست. از بینِ 350 نفر متقاضی، سه نفر انتخاب شدن که یکیش من بودم. یکی دیگه، وسطای آموزش، گفت که نمیاد. موندیم دو نفر که منم دارم منصرف میشم کم‌کم. کارش زیاده و این روزا هم شلوغ. در واقع بهتره بگم خیلی شلوغ. تنهایی باید هم پول‌ها رو بگیری، هم پذیرش کنی، هم تلفن جواب بدی و هم پیج کنی. البته هنوز قرارداد نبستم و خدا رو شکر که نبستم! امروز که همه‌ی متخصص‌ها حضور داشتن، یهو خیلی شلوغ شد. وقتی خواستم صندوقم رو جمع کنم و پولا رو تحویل بدم، دیدم 84 تومان کم آوردم. یعنی باید از جیب خودم بدم. حالا این فدای سرم؛ از هفت صبح که رفته بودم، تا ساعتِ پنج و نیمِ عصر حضور مستمر داشتم. نه غذا خوردم، نه چای. نه از سر جام بلند شدم و نه استراحت کردم و مستراح رفتم. خب هر آدمِ عاقلی، این رو نمی‌پذیره. هر چقدرم که حقوقش خوب باشه و مزایا داشته باشه...
بابا حرف قشنگی زد. گفت:"همین که فهمیدی پول درآوردن سخته، برات درس بزرگی داشت و کافیه". موافقم باهاش. واقعا پول درآوردن سخته. اما به هر قیمتی پول درآوردن، صحیح نیست.

چند روزی میشه که یه طوریَم. شاید براتون سوال پیش بیاد که چطوری؟ باید بگم که وقتی به "صاد" حتی فکر می‌کنم، اشکم در میاد. نمیدونم چرا و نمیدونم دلیلش چیه. شاید از دلتنگی، شاید از علاقه‌ی زیاد.‌ اما یه حسِ بدیه. خیلی بد. یه ترس و دلهره‌ی شدیده که نمیشه فهمیدِش...

ایشالا وقت بشه، بتونم قبل از عید هم یه مطلب کلی بنویسم از اونچه که گذشت. مثل این برنامه‌های خونوک؛ "با ما همراه باشید" :|

۱۱ نظر
علی متین فر
۲۰ اسفند ۲۳:۲۴
آره پول درآوردن خیلی سخته....

از اون سخت تر تحمل هفت صبح تا 5 و نیم عصر بدون سرویس بهداشتیه! خداییش HOW؟

پاسخ :

دیگه حرف زدیم قرار شد اوکی شه :)
مار چلو
۲۱ اسفند ۰۰:۳۸
پول در آوردن سخت و از دست رفتنش در یک لحظه ...همینقدر تباه و بی قاعده و الکی |: مسخره ها

پاسخ :

اونم تو این زمونه :|
معلوم الحال
۲۱ اسفند ۱۲:۵۹
هنوز پشت دخل ننشسته 84 هزار تومن اختلاس شد؟ :)
زودتر بیاید بیرون تا تلویزیون شطرنجی تون رو نشونمون نداره

پاسخ :

آقاااا :)))
نگو اختلاس، الان میان میبرنمون بازداشتمون میکنن. اون اختلاس‌گرا از جیب مردم میدزدن! من از جیبم واسه مردم میذارم ولی :/ :دی
مرتضا دِ
۲۱ اسفند ۱۸:۱۷
اگه نیرو اضافه نشه سخته خب

پاسخ :

یس یس وری هاردلی 
نسر ین
۲۳ اسفند ۱۳:۴۳
چیزیت نیست افسردگی بعد از فارغ التحصیلی گرفتی:)
Blue girl
۱۱ فروردين ۱۶:۲۵
پول درآوردن کار واقعا سختیه
یکی از آرزوهاش میزنه براش
یکی از آسایشش
یکی از وقتش
یکی از سلامتیش
بدیش اینه ک پول درآوردن برا من به قیمت آرزوهام تموم شد:(
محمد
۱۴ ارديبهشت ۱۱:۴۷
خدایی دوره زمونه ناجور شده
طرف از کله صبح میره سره کار تا 5 بعدازظهر بخاطر چقدر ماهی 2-3 تومن
حالا این هیچی
نونواهای بدبختمونو بگو ک همه چیو گرون کردن جز نون
چه گناهی کردن اخه
نیما
۲۴ ارديبهشت ۲۰:۲۱
واقعا به هر دری میزنیم
Mileva Marić
۰۷ خرداد ۱۹:۴۸
این برنامه ی خونوک قصد پلی شدن داره بحمدالله؟
علوی
۰۹ خرداد ۰۱:۳۲
به هر قیمتی که نه اما به اکثر قیمت ها میشه در اورد !
شاهزاده شب
۰۳ تیر ۱۸:۱۲
من اصلا نمیتونم :|||
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان