جامِ جهانیِ چشمات

نمیدونم چهار سالِ پیش تو کجا بودی. اما من درست در سال‌های گذر از نوجوونیم بودم. وقتی قوچان‌نژاد اون حماسه رو آفرید، نمیدونم توام مثل من بیرون رفتی و در جشنِ صعود به جامِ جهانی، شرکت کردی یا نه. حتی نمیدونم وقتی به دقایقِ آخرِ بازی با آرژانتین میرسیدیم، توام مثل من صلوات میفرستادی یا نه. نمیدونم توام مثلِ من از قهرمانیِ آلمان خوشحال شدی یا نه. نمیدونم حتی نظرت راجع به مسوت اوزیل چی بود. کسی که دوستام میگفتن شبیهمه. نمیدونم وقتی میدیدیش، فکر می‌کردی چهار سال بعد، یکی تو زندگیت شبیه اون باشه یا نه. اما... اما این جام جهانی که گذشت. من و تو به رغمِ نزدیکیِ قلب‌هامون، از نظر فیزیکی از هم دوریم. ولی بیا فکر کنیم چهار سالِ دیگه، درست همین وقتا، تو محوِ بازیِ فینال شدی. روی مبل نشستی. من بیشتر از هر وقت دیگه‌ای میدونم نباید حرفی بزنم. فقط کنارت میشینم. زل میزنم به چهره‌ت. تو چشمات برقِ خوشحالی رو میبینم. بهم نگاه میکنی. چشمک میزنی و میگی:" ولی خانوم! جامِ جهانی رو باید بدن به من چون از بین این همه مرد تو جهان، تو مالِ من شدی..."


+ لبیک به دعوتِ آوای فاخته

+ دعوت از جناب میرزای دوست‌داشتی

+ دعوت از صاد عزیزم

۹ نظر
غمی ‌‌
۲۴ خرداد ۰۴:۳۶
چشم اگر چشم من و چهره اگر چهره تو
آنچه به جایی نرسد فینال است...

البته با اجازه مرحوم جندقی

پاسخ :

بح بح ^__^ 
نسر ین
۲۴ خرداد ۰۵:۱۵
امیدوارم محقق بشه رویات

پاسخ :

میشه. امیدوار نباش چون قطعا میشه :)
احسان ..
۲۴ خرداد ۰۶:۱۰
ایشالا ب پای هم پیر بشید

پاسخ :

بهترین دعاس =)
عینکی عینکی
۲۴ خرداد ۱۰:۰۳
:)
تصور زیبایی
دعا میکنم به این صحنه ها گ تو ذهنت می سازی و خیلی هم قشنگ هستن برسی :*

پاسخ :

مرسی که دعا میکنی. برای همه جوونای عاشقِ از هم دور افتاده دعا کن...
فربانو ...
۲۴ خرداد ۱۰:۵۷
چقدر امیدواری به آینده شیرینه رفیعه. ای کاش همه به آرزوهامون برسیم و همه با دل خوش و تن سالم زندگی کنیم. مرسی عزیزم که شرکت کردی

پاسخ :

انسان به امید زنده‌س جانا :)
سمولی :)
۲۴ خرداد ۱۱:۴۱
وای خیلی خوب بود ^_^
چرا حرفی نزنی میشینی تیم مقابل و تشویق میکنی کیف میده 😂

پاسخ :

قوربانت :))
حرف نمیزنم چون محو صورتِ یار شدم. فیلمِ "عصبانی نیستم" رو دیدی؟ یه جا نوید محمدزاده با باران کوثری سینمان. بعد نوید به فیلم نگاه نمیکنه. داره رخِ یارش رو مینگره :)) عکسش تو فضای مجازی هست. مثل اونا دقیقا ^__^
سمولی :)
۲۴ خرداد ۱۵:۵۴
فیلم و ندیدم هنوز متاسفانه ولی این عکسه که گفتی و دیدم😍 اوهومم

پاسخ :

منم ندیدم اتفاقا :)))
صاد واسم تعریف کرد:دی
آسـوکـآ آآ
۲۶ خرداد ۱۶:۱۹
بَــــــــــــه بـَــــــــــــــه

پاسخ :

نصیب همه ان‌شاالله ^__^
** سیلاک **
۲۸ خرداد ۲۰:۲۲
امروز این دومین مطلب با همین عنوانه !!! چه خبره همه رفتن تو فاز جام جهانی چشمات !!!

پاسخ :

خیلی وقت بود که! یه چالشی از سمت رادیو بلاگیها بود که اکثر بلاگرا نوشتنش...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان