انتقام میگیرم ولی!


یعنی واقعا همتون که گواهی‌نامه دارین، برای آئین‌نامه‌ی اصلی، این کتابِ کوفتی رو خوندین؟! چطوری خوندین؟! با چه حالی خوندین؟! دهانِ روزه خوندین؟! تو بحبوحه‌ی امتحاناتون خوندین؟! تو اعصاب خوردیتون خوندین؟! در حالتِ لَش خوندین؟!
یعنی همتون همون اول قبول شدین؟! باباهاتون تشویقتون کردن؟! تبارک الله احسن الآزمون گفتن بهتون؟! بالیدن بهتون؟! مایه‌ی فخرشون بودین؟!
یا مثلِ من با پنج تا غلط مردود شدین. جلوی همه‌ی کسایی که آزمون دادن، افسره بهتون گفته برو بیرون که مردودی. بعد شما هاج و واج نگاهش کردین. بعد صورتش رو چرخونده به اطراف و همزمان غبغب‌ش هم لرزیده و با یه حالتِ "هان؟ چیه؟" نگریسته بهتون؟! که از اون جمع فقط شمای مونث باشین که مردود بشین...


هیچی دیگه! مردودشدگانیم :|

۲۶ نظر
آسـوکـآ آآ
۰۷ خرداد ۲۳:۳۲
من دقیقا تو ماه رمضون با دهن روزه خونده بودم
آزمون کتبی رو با یه غلط قبول شدم
ولی آزمون شهرو اولین بار رد شدم
واقعا استرس داشتم
ولی دومین بار گازشو گرفتم رفتم
گفتم تهش رد میشم باز :|
ولی با یه پارک دوبل و دور دو فرمون قبول شدم
اصلا هم استرس نداره وقتی بهت می گن رد شدی (با شانه های خمیده وبلاگ را ترک می کند.)

پاسخ :

ناموسا از توانِ خوندن کتاب خارجه...
مرسی که امید و انگیزه میدی :| :)))
آقاگل ‌‌
۰۷ خرداد ۲۳:۳۲
تف تو ریا اصلاً! هم اینو هم شهر رو یه ضرب قبول شدم من. آیین‌نامه رو کلاً غلط نداشتم. :|

پاسخ :

رانندگی تو ذاتِ آقایونه فکر کنم :| تنها چیزی که خیلی خوب بلدین همینه :))
Anne Shirley
۰۷ خرداد ۲۳:۳۸
من داداشم آیین‌نامه رو قبول شد همون اول ولی اون ازمون رانندگی اصلیه رو از پارسال هی میره هی رد میشه :|

پاسخ :

چه اراده‌ای داره! من گفتم اگه این دفعه هم رد شم، تاماااام! از خیرش میگذرم اصلا :|
آوو کادو
۰۷ خرداد ۲۳:۳۹
واقعا زمان ما اینقدر حجم کتابش زیاد نبود!

پاسخ :

زمانِ شما انتهای هر فصل هم سوالات تستی داشت که نهایتا از همونا هم سوال میدادن! الان اون سوالات هم نیست :|
محسن رحمانی
۰۷ خرداد ۲۳:۴۴
اشکالی نداره خواهر هر شکست نشانه پیروزیه .کتاب قدیمی
رو پیدا کنید بخونید وروی این کتاب فقط نکات مکانیکیش
روبخونید .
ویه راهنمایی دیگه سوالاتی رو که سوال بوده اگه یادتون
هست مطالعه کنید حتی اون سوالاتی که بلد نبودید رو حتما
بخونید چون ممکنه باز همون سوالا بیاد وبا دونستنش شانس
قبولیتون بالاست .

پاسخ :

مساله اینه توان خوندن نیست اصلا برادر! :|
احسان ◇
۰۷ خرداد ۲۳:۵۲
من با سرهنگ و بیشتر با ماشین قراضه که آزمون می‌گرفتن مشکل داشتم! بیش از حد اعصاب خوردکن بود! فرمونش که دودستی نمی‌چرخید ، یه بار هم موقع آزمون ماشین جوش آورد :|
تازه به همه اینا سرهنگ سالخورده ای که حوصله هیچی رو ندارم رو اضاف کنید.

پاسخ :

کلا مراحلِ زیادی میطلبه! من از اواخر اسفند دارم میرم، بعد خوردم به عید و تعطیلی‌هاش، بعدم توشهریم طولانی شد به خاطر اینکه دانشجوی شهرستانم و الان هم درگیر اینم :| 
آقاگل ‌‌
۰۸ خرداد ۰۰:۲۶
شبیه تیم ملی باش. بباز ولی از ارزشات کم نشه. مشکلی پیش نمیاد. :)

پاسخ :

با این حساب هیچ‌وقت از ارزش‌هام کم نمیشه:دی
مــحــدثــه ...
۰۸ خرداد ۰۰:۵۴
من اینو همون بار اول قبول شدم،مثل تو منم تنها مونث جمع بودم،نمی دونی چقدر غرورآفرین بود این قبولی،فقط من و سه نفر دیگه بین اون همه جمعیت قبول شدیم :دی :))
اینو ول کن رفیعه،بار دوم قبولی.شهری رو بچسب که قشنگ ریزش اعتماد به نفس بر آدم نازل اگه رد بشی خدای نکرده.با اون ماشین های قراضه و خراب شون:/ یعنی داغ دلم تازه شد:||

پاسخ :

من تنها مونث جمع بودم که رد شدم ولی :| :))
کابوسم شده واقعا :(
حضرت کازیمو
۰۸ خرداد ۰۴:۳۰
کتابش واقعا آسونه و چیز خاصی نداره. حالا لازم نبود بیای تو وبلاگت خنگیتو جار بزنی

پاسخ :

کلا حرص در بیار فقط باشه؟! =)))
مهدی
۰۸ خرداد ۰۵:۰۳
پایه سوم جدید اومده !؟

پاسخ :

نه از اول بوده دیگه، نبوده؟! :|
غمی ‌‌
۰۸ خرداد ۰۵:۳۹
این پایه سه یعنی الان کلاس چندی؟ ترمی واحدیه یا سالی واحدی؟ (الکی مثلا گواهی‌نامه من خیلی قدیمیه)

پاسخ :

ثلثیه داداچ اصلا :| :))
♫ شباهنگ
۰۸ خرداد ۰۷:۰۱
من از این کتاب برای خودم جزوه و خلاصه هم نوشته بودم :|
این در برابر امتحان افسر چیزی نیست غصه نخور و قبل از امتحان افسرم این کامنتمو بخون حتما:
:)))
http://radioblogiha.blog.ir/post/139

پاسخ :

نههههههههه :| نهههههههههههههههههههه :| 
دختر تو خیلی شانس داری :| البته به افسر هم بستگی داره :|
محبوبه شب
۰۸ خرداد ۰۸:۲۸
با تمام وجود بهت افتخار می کنم :|

ینی خاااااعک ---_________--- ✋

پاسخ :

نوکرم :دی
عینکی عینکی
۰۸ خرداد ۰۸:۴۶
:))))))
من روز اول دو تاشو قبول شدم اما عشق خان لعنتی نمی ذاره سوار شم همش یادم رفته ://///

پاسخ :

یواشکی سوار شو :| :))
پر ِ خاکستری
۰۸ خرداد ۱۰:۴۷
بابا یه کتابه دیگه.چن صفه س؟ قشنگ با حوصله و علاقه (ایوق و اه و ایکون بالا اوردن) بخونش تموم شه بره. تو این ایران کیا که گواهینامه نمیگیرن و یه از و را هم از تو این کتاب یادشون نیست بابا :)))))))
فتبارک الله احسن الآزمون به خودت ^_^

پاسخ :

زیادهههه :| بعد چون برای آزمون اولیه، اپلکیشن خوندم و از همونا سوال اومد، اینم دوست دارم فقط سوال بخونم :| 
Frozen Fire
۰۸ خرداد ۱۴:۲۹
چاپ قدیمش خیلی بهتر بود. اونی که سفیده.
من این خوانو بدون غلط قبول شدم
خوان بعدی رو ۲ بار رد شدم :|
و هنوز نرفتم سراغش :(((
یادم رفته فک کنم دیگه :/
از آنجایی که این نمونه‌سوال نداره من تو اینترنت آزمون آنلاین دادم چندتا
امتحان کن ؛)

پاسخ :

آره اصلا این به کل تغییر کرده :|
عاخ عاخ... ددیم میگه اگه یه بار دیگه رد شی، دیگه نمیری سراغش و دلتو میزنه :(
مرسی :))
divane !!
۰۸ خرداد ۱۴:۳۰
بعد از ۱۶ ساعت بی وقفه گریه کردن با چشمای قرمز،گلوی متورم و صدایی که در نمیومد امتحان دادم و ناباورانه قبول شدم.
۱۶ ساعت بعد از اومدن نتیجه کنکور امتحان دادم و هنوز هم کتابه رو میبینم حالم بد میشه...

پاسخ :

آره تو ناخودآگاهت ازش متنفری به خاطر یادآوری اون روزها و اون حالت‌ها...
جناب دچار
۰۸ خرداد ۱۶:۴۴
ایشالله مرحله بعد بار اول قبولین :)

پاسخ :

با دعای شما برادر :(
divane !!
۰۸ خرداد ۱۸:۱۷
ببین، خیلیاااا میوفتن تو این امتحانه ولی دلتو نزنه.رانندگی یه قسمت اعظمی از اعتماد به نفس و استقلال خانم های ایرانیه...ناخوداگاه.به نظرم تحت هر شرایطی برو و این پروسه رو به سرانجام برسون:)

پاسخ :

واقعا بااااااید انجامش بدم دیگه، خیلی ضایع‌ست :|
پر ِ خاکستری
۰۸ خرداد ۱۸:۴۲
غر نزن دیگه، چند صفس باو؟

پاسخ :

:دی حدود دویست و بیست صفحه :| :))
پر ِ خاکستری
۰۸ خرداد ۲۳:۵۲
تجربیام ۱۲ ام زیستشون همینقد صفس ک تو میگی
فک کن کتابه مثلا 😐😑😑

پاسخ :

عاخی زیست که خیلی شیرینه ^__^
احسان ..
۰۹ خرداد ۰۵:۳۵
غصه نخور..یه بار دیگه
ولی خدائیش آئین نامه زشته مردو بشی..حداقل آزمون شهر رو رد شو

پاسخ :

نه به غصه نخورت نه به جمله‌ی پایین :| :))
یک دختر شیعه
۱۰ خرداد ۰۲:۴۰
رفیعه فقط تست برای ایین نامه ی اصلی هم من هم دوستام فقط همونارو خوندیم قبول شدیممیخوای برات تو تلگرام بفرستم؟

پاسخ :

بفرستتتتت دخترررر، بفرررست، دریغ ننما :(
:: فروردین ::
۱۲ خرداد ۲۰:۲۴
وای :/

کلمه دیگه ای به ذهنم نمیرسه که مناسب تر از این باشه

پاسخ :

واقعا وای! ولی خب باید آسیب‌شناسی شه :|
طاهره
۱۵ خرداد ۰۱:۵۳
شایان ذکراست بنده خدایی میگفت ......😊😊😊😊😊😂😂😂😂😂😂😑😑

پاسخ :

:دی
سمولی :)
۱۶ خرداد ۱۶:۳۹
سخته ینی یا زیاده؟
تابستون فکر کنم باید بشینم بخونمش 😑

پاسخ :

زیاده خواهرررر :|
از الان بخونش :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان