ولی معلم داریم تا معلم!



دورانِ دبیرستان یه معلمِ ورزش داشتم که فامیلیش از یادم رفته. زنگای ورزش که می‌شد، والیبال بازی میکردیم. کلاسِ بسکتبال می‌رفتم و مقام هم داشتم تو استان اما چون تعدادمون در مدرسه به سه نفر هم نمیرسید، ما رو مینداختن کنار والیبالیا. از اونایی بودم که تا یه توپ از تور رد می‌شد و به زمین اصابت میکرد، چنان جیغی میکشیدم که معلم شاکی می‌شد. میومد خیلی آروم و ملو میگفت:" رجعتی! کَلتو میکَنم. آروم دختر!" منم میخندیدم و چَشمی میگفتم و دوباره اون خنده های معروف...
یه روز که نمیدونم کِی بود و یه روز که نمیدونم چرا ورزش نمیکردیم، من و خانوم معلم نشسته بودیم روی نیمکت. اون روز نمیدونم چرا حرفمون رفت سمتِ مُردن! گفتم:" خانوم نمیدونین من وقتی بچه بودم چه تفکری داشتم! به مامان بابام میگفتم هر وقت مُردم، منو همونجایی که مُردم دفن کنن!! بعد یه روز خواهر بزرگه‌م گفت اگه وسط خیابون تصادف کنی بمیری که نمیان همونجا دفنت کنن! و شروع کرده بود به توجیهم..." همینطوری که با خنده و شوخی از تفکرات دوران بچگیم براش حرف میزدم، گفت:" من به شوهرم و بچه‌هام گفتم هر وقت مُردم، تابوتِ منو بیان دور این حیاط دور بدن." گفتم:" خانووووم! دور از جونتون. ان‌شاالله صد و بیست سال زنده باشید و سلامت." با یه بغضی توی گلوش ادامه داد:" آخه خیلی خاطره دارم از این مدرسه..."

بعضی معلمای ورزش از صد تا معلمِ ادبیات، قشنگتر حرف میزنن :)

۷ نظر
Va hid
۱۲ ارديبهشت ۱۹:۵۲
چه عکس قشنگی خانم روانشناس

منو که دنبال میکنید!!

پاسخ :

همون مدرسه و همون نیمکت هست. از اینستام شات گرفتم، یکم کیفیتش داغون شده :|

نمیدونم!
غمی ‌‌
۱۲ ارديبهشت ۲۱:۰۳
منم توی سه سال راهنمایی یه معلم ورزش داشتم با اینکه هیچی از بسکتبال نمی‌دونستم تشویقمون کرد بریم بسکتبال. اون سه سال کلی چیز درباره بسکتبال بهمون یاد داد و کلا علاقمندمون کرد.

پاسخ :

خییییلی خوبه بسکت، خیییلی ^___^
من اون دورانِ جاهلیتم(منظور نوجوونی) فکر میکردم که اگه یه روز ازدواج کنم، فیلم عروسیم رو اینطور درست میکنم که با همسرم داریم بسکتبال بازی میکنیم!! فکر کن، با اون لباسِ عروس و کفشای تق‌تقی، بپرم بالا و پایین و سه امتیازی بندازم :| :))
آذری قیز
۱۲ ارديبهشت ۲۱:۰۳
منم یه معلم ورزش خوب داشتم در کل زندگیم
اون معلمی بود که عکس های روز اردو رو برای هممون تکثیر کرد و پولش رو هم ازمون نگرفت!
این جذاب ترین حرکتی بود که یه معلم میتونست در حق دانش اموزش انجام بده!

پاسخ :

چههه کیفی کردی پس!!! واقعا هیچ معلمی ابن لطف رو نمیکنه. همه اول پولشو میگیرن :|
ح. شریفی
۱۲ ارديبهشت ۲۱:۰۷
یه معلم داشتیم دوران راهنمایی، معلم حرفه و فن، که از همه معلما دلسوزتر بود.
یاد همه معلما بخیر 🌷

پاسخ :

عاخ عاخ معلمِ حرفه‌ی من، خانوم زمانی :))
یه پسرِ دانشجو داشت اون زمان، هممون مسخره بازی در میاوردیم سرش :دی
محسن رحمانی
۱۲ ارديبهشت ۲۱:۱۸
روز معلم بر همه معلما مبارک .

پاسخ :

مبارکه مبارک، شولولولولو :)))
غمی ‌‌
۱۲ ارديبهشت ۲۲:۰۶
حالا با دوماد توی یه تیمید یا مقابل همید؟

پاسخ :

از جهتِ این سوسول بازیا، مقابل همیم ولی در کل تو یه تیمیم :دی
بلوط خانوم
۱۳ ارديبهشت ۰۹:۰۳
چه معلم ورزش اهل دلی! :)

پاسخ :

میدونی؟ همینکه زمانِ فوتش هم، میگفت دوست دارم منو بیارن مدرسه، واسم شیرین بود!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان