سخت است گاهی این نفس ها را کشیدن!

• برنامه‌م خیلی فشرده‌ست. جمعه بعد از ظهر میام قوچان، از شنبه تا دوشنبه کلاس دارم. طرفای شب میرسم مشهد. خسته و کوفته.‌ فرداش میرم سرکار تا روزِ بعد. فقط چهارشنبه‌ها وقتم آزاده که اونم با دوستان قرار میذاریم میریم بیرون. فرداش دوباره شیفتم تا روزِ بعدش که جمعه‌ست. بعد از ظهر، قوچان و دوباره این سیکل تکرار میشه!
خیلی وقتا، خیلی شبا، انقدر روم فشاره که دلم میخواد فارغ از همه چیز و همه کس، برم یه جای دور، گم و گور کنم خودمو. ولی هم خودم هم ضمیرِ ناخودآگاهم که این پیشنهاد رو میدن، میدونیم که نمیشه :|
• این ترم اوضاع‌م بهتره. از نظرِ روحی و روانی. اتاقم رو عوض کردم و همه ی آدم هایی که در گذشته باعثِ عذاب دادنم می‌شدن رو حذف کردم. هم‌اتاقی هام خیلی خوبن خداروشکر. درکِ متقابلی داریم سه تامون.
• داشتم با نادیا جمله‌سازی کار میکردم. هر کلمه ای میگفتم، محال بود توش "مادرم" نیاره! میگفتم "خرگوش" ، میگفت:" مادرم خرگوش دارد". میگفتم " نانوا" ، میگفت:" نانوا به مادرم نان داد" . آخراش عصبانی شدم. گفتم:" تو نمیتونی انقدر مادرم نیاری تو جمله‌هات؟!"
خیلی معصومانه گفت:" خب خاله بابام مُرده"...
• دارم تو محیطی کار میکنم که باید قوی باشم. خیلی قوی...
• شما چه خبر؟!

۲۷ نظر
آقاگل ‌‌
۲۴ مهر ۲۱:۲۵
روایت داریم طرفای مشهد یه شله ای میدن بخوری کل سختیای زندگی یادت میره و خستگیت در میاد. برو بگرد پیدا کن بزن به بدن :d
.
*مام خبری نیست. میریم میایم که گربه شاخمون نزنه

پاسخ :

شلهههه مِدَن؟!!! کجاااا؟! الان باس به من بگی نامسلمون؟! :( :دی

حالا اگه شاخ زد هم شما جاخالی نده! شاید فرجی شد =))
Va hid
۲۴ مهر ۲۲:۰۸
سلام

خدا قوت

چقدر وضعیتمون مشابه

کار و درس به من خیلی فشار اورده!!!رفت و امو محل درس و محل کار و ....!!!

دلتون شاد!!!

پاسخ :

دیگه زندگیه! باس سوخت و ساخت... توام همینطور دوست من
محسن رحمانی
۲۴ مهر ۲۲:۱۸
موفق باشید.

پاسخ :

سلومت!
saiideh
۲۵ مهر ۰۰:۰۳
رفی مهربون من ...واست از ته دل ارزوی موفقیت دارم و باید بگم آفرین که توی این سن کم شروع کردی به بزرگ شدن :)

پاسخ :

دارم‌ پشیمون میشم کم‌کم :| :(
آقای دیوار نویس
۲۵ مهر ۰۵:۳۴
خسته نباشید :)
شله میدن اینجا :|

پاسخ :

مونده نباشی :)
کوجا :| 
بانوچـ ـه
۲۵ مهر ۱۰:۴۲
رفیعه خیییییلی کارت دوست داشتنیه... بهت می بالم :)

پاسخ :

دوست داشتنی و پُردردسر :| :(
دُچـــ ــــار
۲۵ مهر ۱۱:۱۷
چرا عصبانی میشی خاله؟ مامانشه خب!

:)))

پاسخ :

توروخدا؟! :|
عینکی عینکی
۲۵ مهر ۱۲:۵۹
ته این فشار ها و روز های سخت، یه نتیجه خوب... خوب و شیرین منتظر توئه... پس با تمام توان تلاش کن که وقتی با تمام خستگی به نتیجه رسیدی، شیرینیِ نتیجه بهت بیشتر از خودش مزه بده.
تو قوی ای...


الهی بمیرم.... طفل معصوم.... 😔😔

پاسخ :

دعا کن برم اورژانس اجتماعی...
آرزو ﴿ッ﴾
۲۶ مهر ۰۱:۲۸
واقعا کارِت سخته. موفق‌تر و قوی‌تر باشی در ادامه‌ی راه :]

پاسخ :

توام هم در کارت :)
صخره .
۲۶ مهر ۱۷:۴۸
چه قدر جمله نادیا دردناک بود

ماعم هیچ هستیم:)

+خسته نباشی:)خداقوت

پاسخ :

موچکرم دوست من :))
مینو
۲۹ مهر ۱۵:۲۸
مرسی عالی بود
مینو
۰۴ آبان ۱۲:۰۵
مرسی عالی بود
بیوکده biokade
۰۷ آبان ۲۲:۱۸
سلام
من وبلاگ شمارو دنبال میکنم .لطفا وبلاگم رو دنبال منو دنبال کنید.
یک همشهری
۱۱ آبان ۲۳:۰۶
عه قوچان؟ دانشجوی دانشگاه آزاد قوچانی؟
شهر منه
حالا چرا میگی "میام"

پاسخ :

چون وقتی داشتم مینوشتم این متن رو، قوچان بودم :دی
یک همشهری
۱۳ آبان ۱۴:۴۷
پس دانشجوی دانشگاه آزادین: دی

پاسخ :

:|
یک همشهری
۱۳ آبان ۱۴:۴۹
ارشد؟ دی

پاسخ :

بیست سوالیه؟! :|
یک همشهری
۱۴ آبان ۲۳:۲۶
خب بگین ارشد یا کارشناسی؟

پاسخ :

کارشناسی
یک همشهری
۱۵ آبان ۱۵:۵۱
جدی جدی آخرشم همشهریمون در اومدین

پاسخ :

بذارید مثبت فکر کنم! که شما بنده رو اصلا نمیشناسید و شانسی اومدین اینجا! :))
یک همشهری
۱۵ آبان ۱۵:۵۴
:| معنیش چیه؟
شما تو کلاستون هادی نامی دارین؟
شاید من باشم خخخخ

پاسخ :

یعنی زیاد سوال میپرسی :|
مگه رشتت چیه؟ آزاد میخونی؟
یک همشهری
۱۶ آبان ۰۰:۲۲
بله شانسی اومدم. نگفتین دارین یا نه؟

پاسخ :

خیر 
یک همشهری
۱۶ آبان ۰۹:۰۵
من مشهد میخونم.
یه روز میام به دیدنت:دی

پاسخ :

باشه :|
یک همشهری
۱۶ آبان ۱۸:۴۹
الکی گفتم. اگه دانشگاه آزاد هستی میام چون دانشگاه قبلیم بوده.

پاسخ :

حله :|
یک همشهری
۱۷ آبان ۱۶:۵۰
یعنی چی حله؟ یعنی آزاد میخونید؟

پاسخ :

خیر
یک همشهری
۱۷ آبان ۲۳:۳۱
باشه پس میام پیام نور
روزشو بگو
هرچند که حدسم اینه که آزاد میخونی

پاسخ :

پیام نور هم نیستم... رو چه حسابی بینمت خب؟ تو که نه آشنایی نه بلاگر! صرفا یه خواننده‌ی خاموشی که چند روزه روشن شده!

یک همشهری
۱۸ آبان ۰۸:۱۸
عه مگه میشه پیام نور هم نباشی آزادم نباشی. شاید اصلا دانشجوی اینجا نیستی

پاسخ :

گیر دادیا ریفیق :|
غیرانتفاعی میخونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان