پا؛ این دو حرف دوست داشتنی!

چند وقتی میشه که درد شدیدی رو در کمرم احساس میکنم. از اونجایی هم که آدم خونسردی هستم(شما بخونید ترسو!) به این درد، پر و بال ندادم و به توصیه ی خونواده مبنی بر اصرارشون به دکتر رفتن و انجام فیزیوتراپی و درمان و غیره و غیره، گوش نکردم. البته قبلا هم این سرکشی و طغیان برام اتفاق افتاده بود. طوریکه مادر، برای تن دادنم به مراجعه به دکتر و انجام آزمایشات مرسوم، به تهدید و حلال نکردن شیرش متوسل شده بود! هرچند که خداروشکر مشکلی وجود نداشت...
این دردی که ازش صحبت کردم، الان به قسمت هایی از پای راستم کشیده شده. بطوریکه وقتی مسافتی رو پیاده روی میکنم، به شدت درد میگیره و حتما باید یه چند دقیقه ای رو بشینم و استراحت کنم. زمانی هم که درحال قدم زدن هستم، خیلی زود پام میخوابه!(بیشتر بدانید)

امروز بعد از درد شدیدی که داشتم، خودم رو تصور کردم که یک پا ندارم! تصور منی که تا به امروز چنین نقصی رو تجربه نکردم، به مراتب از کسی که از ابتدا(منظورم مادرزادی هست) این نقص رو داشته و یک عمر باهاش زندگی کرده، سخت تره! دلیلش هم واضحه. اونی که از اول با چنین نقصی بزرگ شده، هیچ درکی از "داشتن پا" نداره! فقط میدونه داشتنش خوبه...همونطور که من هیچ درکی از "نداشتن پا" ندارم و فقط میدونم نداشتنش سخته!

کاش تصورم، فقط در حد تصور بمونه...

۱۰ نظر
آقای دال
۲۴ فروردين ۰۰:۴۹
:/ حالا میخوای چیکار کنی؟!

پاسخ :

"حالا" میخوام ویس استادم رو گوش بدم و نوت برداری کنم :|
حنا :)
۲۴ فروردين ۰۰:۵۶
میشه دیگه تصور نکنی؟ -_-
همیشه میگم من میدونم هیچیم نیست ولی میرم دکتر که یه متخصصم بگه هیچیم نیست.
با همین نوع کمردردی که میگی رفتم دکتر. حالا دردم گاهی خیللی شدید میشه. ولی دکتر گفت فقط به خاطر یه مشکل کوچیک توی یکی از مهره های کمرته و ضعف استخونا و قوس کمر و تنا کاری که لازمه بکنی تمرینه.
با ذهنیت افلیجی دکتر نرویم :دی
در اینترنت کلا سرچ نکنیم. معده درد داشته باشی میگه سرطان اثنی عشر داری.

پاسخ :

افلیج :)))
تمرین چی؟! ورزش یعنی؟
آذر بانو
۲۴ فروردين ۰۷:۴۴
نگران نباش چیزی نیست :)
خوب شد تو دانشجوی پزشکی نشدی وگرنه هر روز خودتو بایه مریضی تطبیق میدادی و از بین میرفتی خخ

پاسخ :

باور کن الانم خودمو با انواع و اقسام بیماری های روانی تطبیق میدم :دی
میرزا ...
۲۴ فروردين ۰۸:۴۸
سیاتیک یعنی؟ علائم که اینو میگه. برسید به خودتون :)

پاسخ :

احتمالش هست! نمیدونم...
چشوم میرزا خان :)
فریده خانوم
۲۴ فروردين ۱۰:۱۶
سلام علیکم رفیعه خانم خوبی؟
این چیزی که شما میگی به احتمال زیاد رگ سیاتیک باشه ...دردش از تو کمر میاد تو پا ...وقتایی که زیاد راه بری یا زیاد حالت ایستاده باشی دردش میاد سراغت ... حتما دکتر برو

پاسخ :

علیکم السلام فریده ژان! حال و احوالت؟:)
عاره خواهرمم گفت یحتمل سیاتیکته! ولی هنو که قسمت نشده برم خودمو نشون بدم به دکتر!! ایشالا این هفته از قوچان برگشتم، حتما میرم...
دمت گرمه:))
حنا :)
۲۴ فروردين ۲۲:۲۲
اره یه سری تمرینات ورزشی برای اینکه بیلبیلکای اطراف مهره های کمر قوی تر بشن.

پاسخ :

اوه آفکرس! @__@
مهدیه
۲۵ فروردين ۰۱:۱۶
این دیگه چ تصوریه !
انشاالله که هیچ مشکلی نیس ولی برید دکتر تا خیالت راحت بشه این تصورات وحشتناکو نکنی

پاسخ :

آدمیزاده! یهو ولش کنی میره واسه خودش اون دنیا و برمیگرده باز :))
چجم -__-
آقاگل ‌‌
۲۵ فروردين ۰۱:۴۱
یک ضرب المثلی هم هست میگه دندونی که درد میکنه رو باید بکنی بندازی دور :|
شمام با پاتون همین کار رو بکنین و خلاص.

پاسخ :

یه ضرب المثلم هست که میگه پیرا رو چه به راهکار دادن :|
بای پولار
۲۵ فروردين ۰۵:۵۴
برو دکتر دخترجون. اتفاقا من هم همیشه از مریضیام کلی خیال بافی بد می کردم ولی وقتی می رفتم دکتر و خاطرم جمع می شد خوبم اصلا اون دردها هم راحت تر از بین رفتن.

پاسخ :

خخخخ خواهر من وقتی جاییش درد میکنه، تا پاشو ا خونه میذاره بیرون که بره دکتر، خووب میشه! =)) به دکتر نمیرسه یعنی!
Bahar Alone
۲۵ فروردين ۱۱:۳۷
اوهاع:|
منم یه مدتی جای اپاندیسم درد میکنه.هر چی هوار میکشم کسی بهم بها نمیده که ببرتم دکتر:¶
+ایشالاه که چیزی نیست:))

پاسخ :

آپاندیس که دردش خیلی شدیده! برو چکاپ حتما :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان