البته که روز پدر مبارک باشه ولی...

پسره در جواب استاد که داره از فواید احترام به والدین و قربون صدقه های گاه و بی گاه توسط فرزند هاشون ایراد میکنه و میفرماد همین امروز برید دست دوتاشونو ببوسید و غیره و ذلک؛ پووفی میگه و می افزاد: بابا استاد نمیشه حضرت عباسی! ما با کلی کلنجار و ترک غرور و اینا، روز مادر به مادرمون پیامک دادیم " بهترین مامان دنیا روزت مبارک" . انقدر جمله، جمله ی عمیق و سنگینی بود که اصلا ارسال نشد! یعنی خود پیامکم فهمید که کلا نمیشه ابراز علاقه کرد به مامان بابا!...

... ولی واقعا چرا اینطوریم خب؟! 

۸ نظر
بهنام غمی
۲۲ فروردين ۰۰:۴۵
ماجرا دوطرفه‌است. این مشکل اول از سمت پدر و مادر ایجاد شده و شکستن این جو خیلی سخت شده. کسی که از بدو تولد سرجمع سه‌بار با پدرش تماس فیزیکی نداشته یارو میاد میگه برو دستش رو ببوس. خب لامصب واسه این بنده خدا این حرکت حکم تجاوز به عنف رو داره...

پاسخ :

:))) چه خشن شدین اخرش! خوف کردم ی آن :/
عاره منم همون جا به استادم گفتم دقیقا! ولی گفت اگر یک بار این کار رو انجام بدی بعدش دیگه شهامتش رو پیدا میکنی! ولی دقیقا بحث ما سر همون یک بار هست :|
آقاگل ‌‌
۲۲ فروردين ۰۱:۳۴
نمیدونم. ما کلا تو ابراز احساسات مشکل داریم. :|
بخصوص ما پسرا.
بخصوص در مورد پدرا.
البته حالا نیاز هم نیست بری دستش رو ببوسی وقتی تا همین شب پیش بهش زوری سلام هم میدادیا. همین که بری یک چایی دم کنی بذاری جلوش بسه. از من پیرمرد نصیحت :)

پاسخ :

توو ابراز احساسات به خونوادمون مشکل داریم متاسفانه...
خب میتونی از یه چای دم کردن شروع کنی برسی به دست بوسی و اینا :| از من جوون نصیحت :))
آذر بانو
۲۲ فروردين ۰۸:۲۱
سخته ولی خب یه روز نباشن دور از جون پشیمون میشی :)

پاسخ :

به نظرم اون موقع سخت تره...
Lady cyan ※※
۲۲ فروردين ۱۲:۱۶
گفته‌ ام بارها و می‌گویم
بی وجودش حیات مکروه است

همه‌ی عمرتکیه‌ گاهم بود
پدرم نام کوچکش کوه است...

| امید صباغ نو |

:))

پاسخ :

کانال کافه پاراگراف :دی
حنا :)
۲۲ فروردين ۱۲:۳۷
من به بابام بیشتر از دست دادن بخوام نزدیک بشم یه آبدولیوچاگی پیاده می‌کنه روم :))

نمیدونم چرا بلد نیستیم محبتمون رو ابراز کنیم. انگار این یه موردو بهمون یاد نمیدن تو مراحل تربیت. خودمونم پیگیرش نیستیم :/

پاسخ :

من بچه که بودم بابام میومد دست میداد، تا میومدم دست بک بدم بهش، با یه ضربه ی کشتی کجانه، پرتم میکرد روی زمین :)) 

ریشه در کودکی داره! از بچگی باس روش کار کنی...
ریحانه الف
۲۲ فروردين ۱۵:۴۲
مشکل خشت اولِ

پاسخ :

متاسفانه
سرنتی پیتی
۲۲ فروردين ۱۸:۱۹

من کلا تو ابراز علاقه به جامعه « پدران موترم » هیچچچ مشکلی ندارم :D

پاسخ :

یو لاو سیخ ددی اصن =))))
مترسک ‌‌
۲۲ فروردين ۱۹:۳۶
این معضل مشترک همه هم‌نسلان ماست :/

پاسخ :

منظورت دهه پنجاهیان؟! :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان