من که در سر هوس صحبت جانان دارم*

من نه حامله م که هوس پاستیل یا لواشک کنم ، و نه دختر بچه ی پنج شیش ساله م که نق بزنم و پافشاری کنم روی خریدِ عروسکِ پشتِ ویترین یا مثلا کیکِ باب اسفنجی که شیرینی پز ، الحق و والانصاف با تزئین زیباش ، دل هر بیننده ای رو آب میکنه !

من نه هوس آغوشِ گرم کردم توو این سوز و سرمای زمستون و نه هوس شوالیه ای که با اسبِ مشکیش ، وقتی که در حال قدم زدن توو جنگل ، مشغول تمشک چیدنم ، بیاد و بلندم کنه و من بشم شاهزاده ش!

من فقط و فقط هوس صدایی رو کردم که از پشت گوشی بپرسه " خوبی ؟! " . این صدا ، نه ازم جواب سوالاتِ درسِ فلان استاد رو میخواد و نه میخواد که در اوج گرفتاری های شخصیم ، به درد و دل احمقانه ش گوش بدم و منم ازاینکه ششصدمین بار متوالی ، از ششصدمین عشقش شکست خورده ، دپرس بشم و دلداریش بدم !



من صدایی رو میخوام که در اوج ناامیدی از همه چی و همه کس ، در اوج خستگی ناشی از خوندن مکاتب اگزیستانسیالیسم و پراگماتیسم و ماتریالیسم و هزار کوفت و زهر ماریسمِ دیگه ی فلسفه ی استاد "شین" ، بیاد و نجوا کنه و این منِ بی حوصله رو برای ثانیه ای ، برای دقایقی ، ببره با خودش. ببره با صداش به یه جای امن . یه جایی که فقط خودم باشم و خودش ! بعدم وقتی دکمه ی پایان مکالمه رو زدم ، دلم غش و ضعف بره براش و هزار و یک بار از خدا ، بابت داشتنش ، تشکر کنم!


گرچه از دست غمت حال پریشان دارم

نکنم ترکِ غم عشق تو تا جان دارم

جان چه باشد که از او دل نتوانم برداشت

من که در سر هوس صحبت جانان دارم...*

"منصور حلاج"

۹ نظر
Faber Castel
۲۰ دی ۱۸:۵۶
یکی هم مثل من که شبا وقت خواب واسه کرم ریختن تک بندازه!
چه نعمتی بزرگتر از این! والله به خدا!
خدمات اینگونه ای خواستی در خدمتیم :)

پاسخ :

این تک زدن تا چند سال پیش خیلی مرسوم بود :))) از همون اول لیست کانتکت ها، شروع میکردیم به تک زدن تا آخرینش که "ز"هرا ها بودن :)) معنیشم فقط و فقط یک چیز بود ! " به یادتم" =)
متـ ـین
۲۰ دی ۱۹:۰۵
واو :/ ایشالا یه روز میاد :دی

پاسخ :

اومده :| 
:دی
شیکسون (^_^)
۲۰ دی ۱۹:۱۸
وسوه انگیز بود :)
ترجیحا مثلا با تن صدای امیرعلی نبویان...
شاید مثلا یه متن، شعر یا کتاب صوتی، با یکی ازاین صداهای خاص بی دردسرتر و آرامش بخش هم باشه... ;-)

پاسخ :

نوچ نوچ ! صدای واقعیه واقعی ... یکی از همین آدمایی که اسمشون توو کانتکت های گوشیتن مثلا ! یکیشون که خیییلییی وقته باهاش گپ نزدی مثلا ! :))
Poker Face
۲۰ دی ۲۰:۰۲
خوبی؟
تصور صدا با شخص خواننده:دی!

پاسخ :

به مرحمت شوما :|
:))
نیلوفر
۲۰ دی ۲۱:۰۶
اصولا وقتى تو رو بزاره رو اسبش و ببره تو میشى ملکه ش و شاهزاده باید بعدا به دنیا بیاد دیگه؟؟
نههه؟؟

پاسخ :

نع ! شوالیه ها، سربازان اشرف زاده و اصیل هستن . منم میشم خانووم شوالیه !:| ولی دوست داشتم خودمو شاهزاده خطاب کنم ^__^ هندونه ی من کوووش؟! :|
فینگیل بانو
۲۰ دی ۲۲:۰۲
#اثرات_امتحان_پایانترم

#کتابها_غریبی_میکنند

پاسخ :

:))

#ناموسا_زدی_به_خال
فائزه
۲۰ دی ۲۲:۳۴
خب زودتر می گفتی بهت زنگ بزنم!
این کارا چیه دیگه؟ :|

پاسخ :

مگه ازین کارا کنم بفهمی باید زنگ بزنی :|
=))
## Alone
۲۰ دی ۲۳:۱۱
یه نفر بود دوستاشو فقط بخاطر گوش کردن به درد ودلهاش دوست داشت://
:)))

پاسخ :

فضول بوده یحتمل :|
Poker Face
۲۱ دی ۱۷:۰۱
همینجوری جواب میدی که طرف زنگ نمیزنه بگه خوبی دیگه😂😂😂😂😂
الان در جواب خوبی من باید میگفتی تو هستی بهترم😂😂😂😂😂

پاسخ :

:|
:|
:|
الان من بگم تو هستی، بهترم ، طرف زنگ میزنه ؟! 
:|
:|
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان