به خدا توکل کن و تسلیم اراده ی او باش!!

● رفتم به استاد "ف" میگم : « با توجه به غیبت های ناخواسته و متعددی که این ترم داشتم، خواستم ازتون عذرخواهی کنم و علت غیبت هفته ی پیشم هم، سرماخوردگی شدیدی بود که گرفتارش شده بودم. اگر مقدور هست، عنایتی بفرمایین و جسارتا این حقیر سرتاپا تقصیر رو، حذف نکنین یه وقت! »  که در جواب بنده، پوزخندی زدن و فرمودن : « خبریه؟! » و از من انکار و از ایشون اصرار تا جایی که مجبور شدم به زور توسل و تعزل ، عارض بشم که : « باور بفرمایید اگر خبری بود تا الان بنده، به گوش حراست هم رسونده بودم چنین خبر فرخنده و میمونی رو! شما که پیشکسوت مایین! »
ایشون هم کم نیاوردن و با زیرکی هرچه تمام تر، معیار های بنده رو برای انتخاب همسری آینده م، پرسیدند که با پاسخ هوشمندانه ی بنده مواجه شدند! « استاد اگر کیسی سراغ دارید ،بنده قصد ادامه تحصیل دارماااا :))) »  که بازهم بیخیال نشدند و سوال هاشون رو ادامه دادند و در آخر، نتیجه گیری ای که از پاسخ های بنده به عمل آوردند، این بود که « دختر جان! شما با این دیدت، فعلا صلاحیت ازدواج نداری! »  و منی که انقدر دم از ازدواج میزدم، ناامیدانه به افق خیره ایدم!! :|

● یعنی در کلاس علم النفس، قشششنگ پتانسیل اینو دارم که با غرور خاصی کلاس رو ترک کنم، بعد برم تفنگ شکاری اون مغازه هرو بدزدم، برگردم کلاس و ابتدای امر، استادم رو به قتل برسونم، توو چشماش اون ماژیک لعنتیش رو فرو کنم، صورتش رو با چاقو تیکه تیکه کنم، بعدم بهش بگم "شاید" جنازت رو به خونوادت تحویل بدم :| (لازم به توضیح است در این کلاس، گویی زمان متوقف شده و هر سوالی - از این قبیل که " آیا کل بخش سقراط برای امتحان مهم است؟!" یا " یه ربع دیگه تموم میکنید؟!" یا حتی " خیلی خوبین! قبول دارین؟! - میپرسی، جوابش یک کلمه است!! "شاید" )

▪ پیرو قسمت قبل، در چنین کلاسی، شاید این سوال به ذهن بیمارگونه تان خطور کند که " اگر همسر ژان پیاژه ، دهه هشتادی بود و میخواست خودشو برای همسریش لوس کنه ،ژان ژان صداش میکرد مثلا ؟!" :|

● زدم بشقاب میوه خوری ای که مامان آماده کرده بود برای شب یلدا رو، به طرز شگفت آوری شکوندم! یعنی قشششنگ به n قسمت خورد شده، مبدل شد!!

● لذتی که در مخالفت با اساتید هست کلا، در سرت رو مثل خرس تکون دادن و تایید کردن الکیشون نیست!!باور کن...


فابر جان هم برگشت!


+ تیتر: معنی فال حافظ این روز های هممون!!

۶ نظر
متـ ـین
۳۰ آذر ۰۸:۲۶
2- علم النفس دقیقا چیه؟
5- بی شک موافقم! مخصوصا اگه درس فلسفه، منطق، علوم سیاسی یا ازین درسایی باشه که استاد هاش دیکتاتورن :/
6- خوب کاری کرد D:
7- شاید :دی

پاسخ :

2. دقیقا یه درس مزخرف حال بد کن هست که سیر تکاملی فلاسفه رو ، از ابتدای ورود فلسفه در اروپا و ایران بررسی میکنه!!
5. اتفاقا سر همین کلاس علام النفس، به استادم گفتم باید فضای کلاس، انارشیستی باشه نه دیکتاتوری :| 
6. خخخخ خوش برگشت حتی:))
7. آی هیت "شاید" :|
محمدرضا عاشوری
۳۰ آذر ۰۹:۳۱
خسته نباشی واقعا! (در مودر بشقابه :)) )

پاسخ :

از دستم افتاد خب!! من که نمیتونم جلوی جاذبه ی زمین رو بگیرم :|
Faber Castel
۳۰ آذر ۱۲:۱۹
ذوقی که توی نوشتن مباحث طنزگونه داری، هیچ بنی بشری نداره!
فکر نکنم حتی بتونم با خوندن نوشته های گل آقا بخندم!
ولی نوشته های تو یه چیز دیگست :)

پاسخ :

خب من قلبم ضعیف میباشندی:))))) دیگه گل آقا رو اغراق کردی یه کم :| نوکر پوکرم در هرصورت :دی

بعدا نوشت: هندونه شب یلدا نبود احیانا؟!=))))
آقای سر به هوا ...
۳۰ آذر ۱۲:۲۵
میخواین شما کلا نرین دانشگاه نظرتون چیه :دی
این همه لفظ ادبی واسه یه غیبت :))

پاسخ :

خخخخ کلاس استاد "ف" ساعت هشت صبحه خب :( ناموسا سخته پاشدن :|
:دی باور کن همینطوریه لحن حرف زدن واقعیم هم!!:)))
متـ ـین
۳۰ آذر ۱۹:۱۶
2- اخراشه دیگه! یه ماه دیگه مونده فقط :دی
5- و استاد هیچ تغییری نکرده! من حاضرم در دادگاه شهادت بدم :|
7- تیک ایت ایزی (ازین مدل نوشتم بدم میاد :| )

پاسخ :

خخخخ در واقع یک جلسه!! :| این هفته که بریم، بعدش فورجه هاس:))

بدتر شد که بهتر نشد فی الواقع!! :|

یه نوه ای دارم، درین جور مواقع میگه "فدای سرم" :))))
فینگیل بانو
۳۰ آذر ۲۳:۴۷
ژان پیاژه کیه ؟ -_-

پاسخ :

تو فکر کن یکی مثه فروید :| خخخ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان