وه که جدا نمیشود نقش تو از خیال من!

کلا من آدمی هستم که همیشه هست! یعنی اگه یکی باهام کار داشته باشه و زنگ بزنه، "حتما" و "قطعا" دو تا بوق نخورده، جواب میدم! بعد مثلا میگه فردا وقت داری بریم خرید؟! و من واقعا وقت دارم!! و خب باهاش میرم.
یا مثلا توو تلگرام اگه کسی بهم پیام بده و بخواد حرف بزنیم باهم فقط، بااازم من هستم! و همونجا به درد و دلش گوش میدم و همراهیش میکنم.

اما برام خیلی جالبه! درست زمانی که من به کسایی احتیاج دارم که "همون لحظه" باید باشن و باید با من بیان تا جایی، کلا ناپدید میشن افراد مذکور! یا اونقدر بهونه میارن که خودت متوجه میشی و با خودت میگی " بابا نمیخواد باهات حرف بزنه دیگه! بیخیالش شو"!
نمیدونم واقعا! یا من دارم بیشتر از اونی که هستم مایه میذارم واسه بقیه، یا بقیه فکر میکنن من یه احمقی ام که هروقت کارشون گره خورد میتونن بیان پیشم و بیشتر از دفعه قبلی، با آغوش باز ازشون استقبال میکنم!
خب این منو آزار میده! همین "در دسترس بودنه"...

● وبمم لو رفته دیگه! ناچارم مسائل خصوصیم رو دیگه مطرح نکنم!!


ای دل همینجا لنگ شو

۱۲ نظر
حسین مداحی
۲۶ آذر ۱۳:۴۱
خب بقیه هم یه روزی در دسترس بودن. بعد دیدن در دسترس بودن فایده نداره از دسترس خارج شدن.

پاسخ :

دنبال فایده یا عدم فایده ش نیستم به هیچ وجه! دوست دارم یه کم فاصله بگیرم از افراد دوروبرم... همین:)
آوو کادو
۲۶ آذر ۱۴:۰۶
مشکل اینجاست که آدم هایی که همیشه هستن، رو به انقراضن!

پاسخ :

شاید انقدر همیشه بودن که رو به انقراض شدن!:))
فینگیل بانو
۲۶ آذر ۱۴:۳۵
بی رحم بودن ِ آدمای اطراف رو نذار به پای حماقت خودت ! کسی که یکی دیگه رو احمق فرض کنه ، در حقیقت خودشو زده به حماقت.

+ خوب بمون ! دنیا به خوبی ِ آدم خوبا نیاز داره !

[قلب ]

پاسخ :

چشم ننه بزرگ خاندان:)))

+ خوب نیستم ! ولی سعی میکنم خوب باشم و این خوب بودن رو تا جایی که در توانم هست به بقیه یادآور شم :)

[ماچ]
پسر مجرد
۲۶ آذر ۱۵:۲۲
چه بده آدم کسیو نداشته باشه


چه بدتر که وبش هم لو بره

پاسخ :

بدتر از اون اینه که دورت پر باشه از آدمای مختلف ولی تنها باشی:))

این مورد وقتی بیشتر نمود پیدا میکنه که شما خاطرات دانشگاهتو ، مو به مو نوشته باشی و اونا بیان بخونن اونارو :| حالا اونکه زیاد مهم نیس واقعا خخخخ چون خاطرات ، اسمش روشه! همین که بخوای من بعد ، با وسواس بیشتری بنویسی راجع به هررر چیزی، بده یه کم؛)
Faber Castel
۲۶ آذر ۱۵:۴۱
آدمن دیگه، کاریش نمیشه کرد! :)

پاسخ :

اتفاقا به نظرم چون آدمن، میشه کاریش کرد! اگه حیوون بودن، نمی شد!! :))
Faber Castel
۲۶ آذر ۱۵:۴۱
آدمن دیگه، کاریش نمیشه کرد! :)
....
۲۶ آذر ۱۵:۴۶
تازگیا به این نتیجه رسیدم زیادی نباید خوب و مهربون بود!

پاسخ :

ببین من خیلی سعی کردم با آدمایی که باهاشون ارتباط دارم، دقیقا مثل خودشون رفتار کنم! مثل همون قانون عمل و عکس العمل نیوتن!! اما این مهربون بودنه، به نظرم توو ذات آدماس! ما هرررچقدرم بخوایم نباشیم اونی که "الان" هستیم، نمیشه!! 

+ شما خوب باش ! گور بابای بقیه :))
parisa .A
۲۷ آذر ۱۲:۳۹
دقیــــــــقا میفهمم چی میگی :| کلا حس ِ بیکار بودن هم دارم حتی :|

پاسخ :

کلا من هرچی بنویسم تو میفهمی چی میگم ! :)))))
rangi rangi
۲۷ آذر ۱۳:۵۳
وای که هرچی من میکشماز این لو رفتنه اس 😠😠😠

پاسخ :

فضولیت -___- 
....
۲۸ آذر ۲۰:۲۸
چی بوگوم؟؟:}}
شاید راس می گی!

پاسخ :

:)))
آقاگل ‌‌‌‌
۲۹ آذر ۱۴:۴۶
پشت یک کیمیون نوشته بود لطف مکرر توقع دائم می شود! وصف حال شوماست!

پاسخ :

توقع دائم هم شده البته! :)
فراکنده **
۱۲ دی ۱۹:۵۵
یه وبی که همیشه میخوندم میگفت از جمله انتقام گیرنده ترین ارزوهاش اینه که یه روز سرش اونقد شلوغ بشه که در عین این که میخواد نتونه به بقیه جواب بده:))

پاسخ :

وقتی سرش شلوغه چطور میخواد که نتونه جواب بده ؟! :| خب اصلا نمیتونه جواب بده دیگه !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان