فان کشی!

بنا به در درخواستِ مکرر و خواهش و تمنای این دوستان، برآن شدیم تا باری دیگر شگفتی ساز شویم!!

نقاشی اول ، مربوط به ایشون هست! ایشون که میگم، در وهله ی اول فکر میکنید یک نفره! ولی در واقع ده نفره در قالب یکی! :|
نامبرده ، معروف به گِرد و قُلُمبه ، تُپلی مُپلی، از دسته ی فرفری سانان!! :| میباشد. وی خریت های محضی در پرونده ی سیاه و نکبت بارِ زندگیِ خویش من جمله "دوست شدن با اینجانب"!! دارد که همین امر موجب چِل و ایضا خُل شدنش هست! :| 

نقاشی دوم ، آقای ب.ب هستن! وی ، از زمان به وجود آمدن اولین عصر یخبندان ، به دنبال انتخاب همسر بوده و تا به الان نیز ، دست از تلاش خود برنداشته! گویا اسمشان در گینس هم ثبت رسمی شده!
این مهندس خوش ذوق طربقه ای!! در جست و جوی زن ایده آل خود ، میباشد. از خوانندگان تقاضا می شود در صورت مشاهده ی اولین کیس( ترجیحا بهار بهاری باشه اسمش) در این شب عزیز!! ، خوشحالی را از این جوان دریغ نفرمایند!

و آما: دی نقاشی آخر مربوط می شود به بزرگِ خاندان، مادربزرگِ مادربزرگان، بح بحِ بح بحان!، ناطق چیگد های فراوان، عشقِ عشقان، بهاره بکائیان!:)) 
فرد مذکور از نوادگان پاشایی ست با آن عینک دودی اش:دی 
وی دارای تبحری فوق عجیب در فرستادن استیکر به فراخور شرایط است!! ( که یعنی طرف دهنش بسته میشه دیگه!)
از ایشان به دلیل کهولت سن، تصویری در دست نیست و فقط فسیلشان در سنگ نبشته ها، قابل ردیابی است=))

+ نگارنده صحت تمامی نوشته را، نه رد و نه تکذیب میکند!

+ کل پست شد جیمی!خخخ
+ سمیرا! وبتو بستی چرا؟! :|
+ به طرز دهشناکی سرم شلوغه! ولی خوبه، خیلی خوبه:))

۱۵ نظر
ابو اسفنج بلاگفانی
۱۲ آذر ۰۰:۱۰
بسیار عالی. دریافتشون کردم. کدومش رو برای رای گیری بردارم؟

پاسخ :

نظر من رو بخواین هیچ کدوم خخخخ ولی گردمون رو بردارین=))
نگین ...
۱۲ آذر ۰۰:۴۱
ینی من عاشق توعم کلا لبیک میگی :)))

پاسخ :

یعنی شدم مصداق بارز کسی که همههه جا هست و هیچ جا نیست:| :(
فینگیل بانو
۱۲ آذر ۰۰:۴۹
انیس عالی شده [قلب] :D مژه هاش :پی

عجیبه داخل شیمک ِ انیس خالیه ^-^ =))))))))) انیس منو ببخش :دی
=)))))))
درباره ی خودمم حرفی ندارم بواقع :| آبرو نموند برامون :|
ولی توضیحت برای من یجور آهنگین عه :پی

خدا قوت ؟ :دی [عینک دودی]

پاسخ :

اون لبش هم چون همیشهههه ی خدا نیشش بازه اونطور کچیدم:دی

خخخخخخ دیگه ناموسن اول باس نیمش پیدا شه،بعد شکمش پر شه:))))))

خخخخ آبرو دار کچیدمت که=)))
فائزه
۱۲ آذر ۱۵:۴۵
چی خونوک =)))

پاسخ :

چشات خونوک میبینه؛))
بهمن بهمنی
۱۲ آذر ۱۶:۴۸
خخخخ :)))
من که ریش زیر لب نمی ذارم ولی بهاره رو خوب کشیدین !

پاسخ :

خخخخخ توو عکسه تلگتون که داشتین!!!:|
بهارهههه=))))))))))
بهمن بهمنی
۱۲ آذر ۱۶:۴۹
حالا بگین کجا برم رای بدم ؟:)

پاسخ :

واسه مسابقه نکشیدم در واقع خخخخ جنبه ی فان داشت فقط:)) ولی فکر کنم همون وبلاگی که لینکش رو اول گذاشتم:)
Lady cyan ※※
۱۲ آذر ۱۹:۲۶
کشتیم فقد ^_^

پاسخ :

راضی عم:دی
فائزه
۱۲ آذر ۱۹:۳۴
نقاشی انیس خیلی خوب بود =) ♥♥♥

پاسخ :

فدااااات:)))
بهمن بهمنی
۱۲ آذر ۲۰:۱۴
تو عکس تلگ اون سایه هست خخخخخخ

پاسخ :

:|
فائزه
۱۲ آذر ۲۲:۱۲
ایناروخودت کشیدی؟؟یا افرادی که نام بردی کشیدن؟0__o

پاسخ :

خخخخخ ناموسا الان از من تعریف کردی و اون افراد مذکور رو پودر کردی؟!=))))
Anis
۱۲ آذر ۲۳:۳۳
:|||| حالا با گردیم کنار میام :| ابروهه چرا اینجوری صاف بیخوده :| خخخ

بهار راست میگه دیگ :| بچه م کوو؟! :| آبجی پی پی و پوپو کو؟! :|

@ فائزه : اصنممممم اصنمممم اصنممممممممممم! :|| خخخ حالا اینو ول کن خودت خوبی ؟!

+ خوب بود ولی نمی کُشمت گل من :! خخخخ

پاسخ :

از حرف اولت که شات میگیرم انیسکم^__^ خخخ ناموسا خب اصلا شبیهت نیس!بیشتر سعی داشتم فوکوس کنم روی گردیت:دی دیگه جنبه های دیگه رو در نظر نگرفتم:/ خخخ

وایییییی=))))) آبجی چی چی؟!:دیییییی "صبور" شدی رففف انیس خخخخ

+سپاس فراوان گل من:|
Anis
۱۳ آذر ۰۱:۳۵
پی پی ک همونه پو پو عم اون یکیشونه 😐😂

پاسخ :

پی پی آبجیه خب؟!:| خخخخخخخخ البت روحیه ی دخدرونه داره پی پی:| 
پوپو=)))))) سیخمون نزنه:دیییییی
فینگیل بانو
۱۴ آذر ۱۵:۴۵
=)))))))))) انیسسسسسس ! انیس انیس انیس! =)))))
اسم آبجی شون پر پر عه ؟ ^_^ :دی
چه میکنه این ددی ! =)))))
مبارکه عاقا ! مبارکه :دی
پی پی شون اینا هم قدم نو رسیده شون مبارک باچه :]
=))))

پاسخ :

نهههه بهارههه! بعدا کاشف به عمل اومد که پوپو ، "پویا" و فعاله:| :دیییی  پی پی ام که خوده فرد متوفی ست:| =))
فینگیل بانو
۱۴ آذر ۲۰:۴۴
ژلبک ژان اون که واضح و مبرهن عه 😐😂 اسم آبجی عه اون دو تا که توو شیمک انیس ه، پر پر باعد باچه 😁

پاسخ :

ناموسا؟؟؟؟ آقا من اذعان میکنم که این روزا فراتر از ژلبک شدم:| وای وات؟!:(
بابا بهار!اگه پرپر باچه که توو شیمکش نمیچه باچه:دیییییییی :)))))
فینگیل بانو
۱۴ آذر ۲۳:۱۱
من صوبتی ندارم دیگه =)))))))
ژُلی ژان ( مخفف ژلبک :| ) پر پر باید با فتحه خونده بچه :))))) :|

پاسخ :

ها ها ها😂😂 راضیم از ژُلیم:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان