پودرینگی با چاشنی طنز!

تجربه ثابت کرده با استاد "لام" نباید شوخی کرد.چرا؟!چون ایشون قادرن با بولدوزر از روی شما عبور کنن،بعد پیاده شن یه دورم خودشون لگدتون کنن و در آخر وقتی قشششنگ پودر شدین، تبحر خودشون رو از آسفالت کردن شما ابراز کنن و بشکن بزنن بابت این اتفاق!


تصور کنید دارید اشتباه استاد "لام" رو بهشون گوشزد میکنید.ایشون هم متقابلا از موضعشون کوتاه نمیان.بعد همینطووور که بحثتون بالا میگیره؛ یهو استاد جان کاملا جدی (با همون توصیفاتی که در بالا اشاره کردم) ،خطاب به شما میفرمان:«همینی که گفتم؛ حرف نباشه » :|

و یا تصور کنید همین استاد مذکور، بیست دقیقه دیر میکنن!بعد وقتی تشریف آوردن، شما با ولوم صدای اندک، خیلی اندک، خیلی خیلی اندک! میگید :« استاد!چقدر دیر اومدین!» و بععععد ، در کماااال پودرینگی(!) خطاب به شما میگن: «دوست داشتیم دیر بیایم » :|

شاعر میگه:" رفیعه که جواب استاد میدادی همه عمر / دیدی که چگونه استاد جوابت بداد :|

+یکی از اکتیو ترین و پرفکت ترین کلاسام هست این کلاس!کلا از استادایی که پودر میکنن خوشم میاد:))

۹ نظر
مترسک ‌‌
۱۹ آبان ۰۸:۰۱
البته من اگه جات بودم هیچ وقت کم نمی‌آوردم و به هر حال یه جوری بهش غلبه می‌کردم (!) ولی خب... :))

پاسخ :

ببین اصلا مجال فکر کردن نداری توو اون لحظه!!یعنی کااامل فکت میوفته:)))) بعدشم که خنده،فضای کلاس رو دربر میگیره،دیگه کلا هیچی به ذهنت نمیرسه:| =)))
Lady cyan ※※
۱۹ آبان ۰۹:۰۱
آخ
داغونم کردی رفیعه 😂😂😂😂😂

پاسخ :

نگوووو:))))
انیس
۱۹ آبان ۱۱:۲۷
یه جور مریضیه که آدم از اونی که پودرش کنه خوشش بیاد :/ خخخ

پاسخ :

خخخخخ یا مثلا اونی که کل کل میکنه :/
البته گمونم یه اختلاله روانیه:|  :))
میرزا ...
۱۹ آبان ۱۱:۳۱
یه لحظه هم نمیشه شما رو تو این موقعیت تصور کرد :)

پاسخ :

دفعه دیگه اگر مشابه این اتفاق پیش اومد،میگم ازم عکس بگیرن؛ خودم ببینم چهرم در اون لحظه چطوره:| =))
Bahar Alone
۱۹ آبان ۱۲:۵۱
برعکس من اصلا خوشم نمیاد از همچین استادایی...تا روشونو کم نکنم ول نمیکنم...مشاهده شده دبیرمون کم اورده اخرش بهم گفته:«با من لج نکن وگرنه صفر میزارم برات:|»
عقده ای ترین و بی عدالت ترین استادان اینا:)))

پاسخ :

:)) ولی قبول کن یه کاریزمای خاصی توشون مستتره:دی
Bahar Alone
۱۹ آبان ۱۲:۵۲
از دسته استادای عقده ایه بیشعور حق له کن بوده استادت:|
:+)))

پاسخ :

دور از جونش:|
حسین مداحی
۱۹ آبان ۱۸:۱۲
شما کل کل کردن بلد نیستین.
البته اگه استادتون آقا باشه توانایی همۀ کارهای مذکور رو روش پیاده کردن رو دارم.

پاسخ :

من لقبم در فضای مجازی"زبون دراز "هست جنااااب!!(ایموجیه عینک دودی)
حسین مداحی
۱۹ آبان ۲۱:۳۰
در فضای مجازی البته. و بیشتر هم توی جیم.
خب مثلا وقتی من با شما کل کل میکنم توقع دارید کم نیارم؟! خیلی باید ملاحظه بکنم.
برای همین هم گفتم که اگه استادتون آقا باشه!
یعنی من توی کل کل با آقایون کم نمیارم. و البته آقایونی که رودرویسی باهاشون نداشته باشم.
شرایط خاصی دارم. ولی اگه کسی با چنین شرایطی پیدا بشه پدرش در اومده ست! خخخ.

پاسخ :

مگه واقعیه منو مشاهده کردین؟!@__@
با این حساب،کاش پسر بودم:| =))
آقای سین
۲۰ آبان ۱۵:۳۵
استاد را باید پیچاند و سر کلاسش نرفت اصلا باشد که پر رو نشود!!

پاسخ :

حتما به فرمایش حضرت عالی گوش فرا خواهم داد:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان