استاد "شین"

کارگاه آموزشی استاد "شین" برای من و دانشجوهای امثال من،شاید فقط یک کارگاه ساده بود که راجع به مسائل روتینی مثل عشق قبل از ازدواج و گذشته ی فرد و رابطش با دیگری/دیگران،بحث میکرد و من در مخالفت با استاد "شین" و سایر دانشجوهای موافق با ایشون،همچنان مصر بودم "گذشته ی فرد اصلا و ابدا به ما مربوط نیست و نباید ازش(حتی ذره ای) بدونیم!"

کارگاه آموزشی استاد "شین"، قطعا یک کارگاه ساده نبود!اینو وقتی فهمیدم که گوشه ی چشمانشون،قطرات اشک هویدا بود.و هیچ کس پی به رابطه ی "بغض" و "عشق قبل از ازدواج" استاد شین نبرده بود...

۱۴ نظر
میرزا ...
۱۷ آبان ۰۰:۲۲
یعنی کارگاه در مورد ازدواج و روابط قبل ازدواج بود؟

پاسخ :

بحث به این سمت سوق پیدا کرد:)
rangi rangi
۱۷ آبان ۱۲:۴۱
استادتون زخم خورده بوده:دی

پاسخ :

زخمی به فراسوی زمان خورده!:)
Bahar Alone
۱۷ آبان ۱۳:۲۷
خوشمان امد از وب وخوودت بددین ترتیب دنبال گردیدید:)))فقط مراقب باشید تا حین فرارکردن...مچ پای مبارکه به پای صندلی گیر نکند وبا صورت پهن زمین نشوید:دییییی

پاسخ :

چرا فرار کنم؟!:|
نگین ...
۱۷ آبان ۱۳:۴۳
اخ ..

پاسخ :

عااااخ!:(
فائزه
۱۷ آبان ۱۵:۳۵
استاد شین :((
دلم سوخ براش! :(
چند سالشه؟ :(

پاسخ :

هوووم:(( 
نمیدونم!حدودن 40!باهاش عکسم گرفدیم:دی
حسین مداحی
۱۷ آبان ۱۷:۴۷
میگم دکترای دیوانه ها رو چه به بحث در مورد ازدواج؟!

پاسخ :

مردم عام رو چه به فضولی درمورد ازدواج دکترای دیوانه ها؟!:|  =))
ابو اسفنج بلاگفانی
۱۷ آبان ۱۷:۴۹
همینی که حسین مداحی گفته و هنوز تایید نشده.

پاسخ :

همینی که به حسین مداحی گفتم و تایید شده:|

+ولی خدایی اینو خوندم،بلند بلند خندیدم:)))))))) مرررررسییییی=))))))))
مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
۱۷ آبان ۱۸:۰۲
به به سلام بی معرفت بله بسیار خوش میگذره
تو خوبی؟

پاسخ :

ببین کی از معرفت حرف میزنه!!!!!!(ایموجیه چش کج):|
فداتم:) قرار بذاریم ببینیم همو رفیق!؛)
barf ❄__
۱۷ آبان ۱۹:۱۳
ولی به نظر من گذشته افراد مهمه.
چون اگه مهم نبود خودم خیلی از کارها رو انجام میدادم ولی من اون کارها رو انجام نمیدم چون توقع دارم که همسرم هم اون کارها رو انجام نده.
من اگه دوست جنس مخالف ندارم، اگه قلیون و سیگار نمیکشم، اگه مراقب کارهام هستم پس توقع دارم همسرم هم همینطور باشه! ولی برام خیلی پر اهمیت هستش که بعد آشنایی با من همچن کارهایی رو نکنه!

پاسخ :

حرفت درسته اما من منظورم یه چیز دیگس!مثلا من از خواستگارم میپرسم یه سری چیزا رو و اونم اعتراف میکنه!همههه شرایطشم اوکیه!و من جواب مثبت میدم!بعد اونجاست که مداااام به این فکر میکنم که شخصه قبلیه زندگیش،عایا القابی که من ازشون استفاده میکنم برای مخاطب قرار دادن همسرم(نظیر عزبزم و عشقم و این جور چیزا) اونم استفاده کرده؟!عایا وقتی من دارم اونو صدا میزنم،یاده اونم میوفته؟!و مداااام ازین فکرا میکنم.و خب خیلی درد آوره!پس نتیجه میگیریم "ندونم بهتره" :)
مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
۱۸ آبان ۱۰:۴۰
:)این هفته که تموم شد هفته ی بعدم یه عالمه تحویل پروژه و میانترم ریخته سرم :/
هر وقت تونستم باهات هماهنگ میکنم عزیزم:))

پاسخ :

پس خبر از تو:)
انیس
۱۸ آبان ۱۳:۱۱
اساتید موترمت کلن منو کشتن!!! :دی

پاسخ :

رشتم کلن منو کشته!:)))
سمیرا
۱۸ آبان ۱۵:۵۲
کسی که یه رابطه عاشقانه رو تجربه نکرده باش( چه ازدواج چه غیره) به نظرم آدم سالمی نیس... احساسی که آدم با عشق بدست میاره قابل توصیف نیست.

پاسخ :

هیییییچ کسی توو این دنیا نیست بگه من کسی رو دوست نداشتم یا عاشق نشدم!!اگه بگه دو حالت داره!یا دروغ میگه و میخواد مثلا به زعم خودش،خودشو پیغمبر زاده نشون بده یام مشکل داره دیگه:| 
واقعا پیدا نمیشه !!
barf ❄__
۱۹ آبان ۱۷:۴۶
آهاااان!!! آره بابا در این مورد

پاسخ :

به نظر من در این مورد
barf ❄__
۱۹ آبان ۱۷:۴۸
آهاااان!!! آره بابا در این مورد اینکه بدونی آیا کسی تو زندگیش بوده یا نه حق ما هست ولی اینکه اون فرد کی بوده و تا چه حد بوده ماحرا حق ما نیست که بدونیم (اینو یکجا شنیده بودم)

پاسخ :

به نظر من در این مورد بازم حق ما نیست!فکر کن طرفت بگه "عاره من رابطه داشتم" !دیگه فکرت،میرهههه تا نا کجاااا!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان