بهترین خبر سال!

به قدری الان ذوق زدم از شنیدن این خبر،که اشکام همین طور داره میریزه و نمیدونم چطور این خبر رو بنویسم:))))))))))))))

از بچگی باهم بزرگ شدیم.نمیگم "مثل"دو خواهر!ما "دقیقا" دو خواهر بودیم و هستیم.عاشق دیوونه بازی هاشم.یعنی از منم دیوونه تر و شاد تره=))))))هیییییچ وقت ندیدم خودشو بگیره.هییییچ وقت!یعنی من اگر جای اون،رتبه 158 تجربی منطقه 1 میشدم،"قطعا" غرور سر تا سر وجودم رو میگرفت و خودمو از همه برتر میدیدم.ولی تا الان که سال دوم رشته پزشکیه،من ذره ای غرور ندیدم ازش.

چقدر راجع به ازدواج باهم حرف میزدیم!از اینکه چطور همسری میخوایم و یه سری حرفای دیگه=)))

من بهش میگفتم اسم"علی"میخوره به اسمت که همسرت باشه!اونم به من میگفت"رامین":|

خلاصههههه که،بهترین،صمیمی ترین،ناب ترین و خواهر ترین رفیقم که از قضا دختر داییم هست،مزدوج شده:)))))))

زهرا جان!از عمیییییق ترین جای قلبم،واست آرزوی خوشبختی میکنم^____^


+ایشون رو یادتون هست؟!

۲۰ نظر
نگار :)
۲۶ اسفند ۲۲:۵۵
خدا برای هم حفظتون کنه و ایشالا که خوشبخت بشه :)))

پاسخ :

ان شاالله=))
ممنونم:)
یک دختر شیعه
۲۶ اسفند ۲۳:۰۹
عههههههههههههه زهرا ^________________^
خیلی ماهه من خیلی دوستش داشتم
از قول من بهش تبریک بگو رفیعههههههههههههه
^_____________^
از آخر اسم شوورش چی شد؟:دی

پاسخ :

چشششششششششم حدمن:))))

اقا پیمان^__^
حسین مداحی
۲۷ اسفند ۰۰:۰۳
مبارکشون باشه. بهشون بگید حالا که مزدوج شدن برای ما هم دعا کنن!
حالا اسم داماد خوشبخت علی هست یا نه؟ اگر علی باشه که نور علی نور میشه.
شما هم اگر در همون زمینه که گفتم تلاش میکردید الان مزدوج شده بودید!خخخ

پاسخ :

خخخخخ شمام خعلی قصد ازدواجی هسدینا:))
خیر!پیمان هس:دی
اخلاقم خعلی هم خوبه:|
بلاگر کبیر ^_^
۲۷ اسفند ۰۰:۳۴
آخـــــــــــــِی :))))
خوشبخت شه...

پاسخ :

مررررسی بالام جان=))
شمام با بابامون خوشبخ شی ایشالا:دی
ali_ sh
۲۷ اسفند ۰۱:۰۸
مبارکشون باشه :)
نفر بعدیم خودتونید :دی
حالا از مجا رامین پیدا کنیم؟ خخخ

پاسخ :

ممنون:)
ایشششششالا=))))
حالا رامینم نشد،کمال هم خوبه=))))))
Faber Castel
۲۷ اسفند ۰۱:۱۲
آرزوی خوشبختی :)

پاسخ :

خیلی مغسی!همچنین برای شما:)
دختر داییش
۲۷ اسفند ۰۸:۴۸
سلام و درود
رفیعه ی عزیزم ....خواهرو خوب اومدی...وقتی ازم پرسید چنتا دوست صمیمی داری اولین کسی که گفتم تو بودی...چون حالا از یه سری یوبس بازیات که بگذریم همیشه پایه ی آدمی...علی الخصوص کارای خلاف....عاشقتم که خاکتو از کنار خاکم برداشتن...هرچی دوست داشته باشم دوست داری...هر چی بهم حال بده بهت حال میده...میدونی این یعنی چی؟؟؟یعنی خوشیختی...یعنی یه همراه واس تنهاییا....اصن چرا تنهایی....همراه خوشیا و ناراحتیا


باز خودتو بعد از این پست ییوبس نکنی قهر کنیم با هم تا آخر عمر...به هر کی این حرفارو زدم دیگه رفت پشت سرشم نگا نکرد:))))

پاسخ :

سین سلامتوووو=))
زهرای مهربونم!واقعن تو جلسه خاستگاری از من حرف زدی؟:))))) منو این همهههه خوشبخدی محالههه^___^
یوبس بازی:| گمروووو:| اس اس هسدم دیه در برابر تو:| خخخ
کارای خلاف؟@@:دی
من نوکرتم در بست رفیق=)))

مگم اس شدم دیگه :| آبرومونو ببر هی:|
پر پر
۲۷ اسفند ۱۱:۳۱
ب مبارکی انشاا...

پاسخ :

موبارک صاحابش:)
حنا :)
۲۷ اسفند ۱۲:۲۷
مباااااااااااااااااااارکه :)
ان شاءالله خوشبخت بشه :)

پاسخ :

ممنون مامان گلی=))
شمام خوشبخ شی :)
حسین مداحی
۲۷ اسفند ۱۴:۳۹
حقیقتا من به محض پیدا کردن نیمه ی گمشده م ازدواج میکنم! فعلا در تلاشم ببینم کی هست اون زن خوشبخت.
بعدشم ... ولش کنید. بیشتر تلاش کنید فقط.

پاسخ :

گمونم ی صد سالی زمان ببره=))
دارم با خودم و اخلاقم میجنگم:)))
ف. ش.
۲۷ اسفند ۱۵:۰۱
آقا رامین؟ رامین؟!
+ مبارکه (:

پاسخ :

رامبد شاعدOـo
miss .m.r.
۲۷ اسفند ۱۵:۰۱
مبارکه
خوشبخت شه

پاسخ :

ممنون:)
شما هم هم=))
منم هم:(
toka. ta
۲۷ اسفند ۱۵:۲۶
تبریک فراوون به هردوتون!

پاسخ :

من چرا؟:)))
مررررسی:*
فریده خانوم
۲۷ اسفند ۱۶:۳۱
بح بح به سلامتی ...ان شاا... که خوشبخت بشه :) ...بعدی نوبت توئه دیگه !

پاسخ :

سلامت خاهری:)))
ایششششششالا^___^(خجالتم نمیدونم چیه اصن:دی)
مجتبی آستانه
۲۷ اسفند ۱۷:۰۱
به به! عجب پا قدمی داشت این ادمینی سایت جیم! هم برای مسابقه شرکت کردن بختشون باز شد! به امید اینکه بخت سایر شرکت کنندگان هم یکی یکی به نوبت باز بره!

پاسخ :

واز شوما لهجه گیریفتتان:|
مگ کس دیگ ای هم بختش وا رفده؟Oـo
اولیشم من:)))))
بق بقو
۲۷ اسفند ۱۸:۴۹
ان شاءالله خوش بخت بشن :)

پاسخ :

ان شاالله:)
حسین مداحی
۲۷ اسفند ۲۰:۲۲
اگر خدا بخواد هرچه زودتر تا شما هم از حرص روی صورتتون جوش بزنین

پاسخ :

وا چرا حرص؟:|
خوشال میشم منم ب نوبه خودم:))
فاطمه ...
۲۸ اسفند ۰۶:۳۴
مبارکه
:)))
مشهدی هستید؟
آدرس منو یاد حافظ نامه انداخت

پاسخ :

سلامت باشی:)

بعله!حافظ نامه؟!@@
کافه کتاب خیابون دانشگاس دیه!
حسین مداحی
۲۸ اسفند ۱۶:۰۷
یک جوری گفتید صد سال طول میکشه فکر کردم حسودیتون میشه!

پاسخ :

حالا نگا=))
بهـــآره22
۲۸ اسفند ۱۶:۲۱
بح بح بح ! :))))) تا باشه عروســــیا و خوشــــیا ! :*

بسی مبارکه عسیییییسم ! :***

ایشالا عروسی خودت ! ^____^

پاسخ :

خعععلی ممنونم!دومادی داداش ژوووون شمام موبارک باشهههه=))

ایشششششششالااااااااااااااا^_____^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان