مثل باران،بعد از رفتنت،عذاب آور نباش!

از بچگی در کله مان فرو کرده اند که باران بیاید،همه جارا می شوید و تمیز می کند.از همان بچگی،دعا میکردیم برای آمدنش که مبادا در تابستان،جیره بندیمان کنند و ما نتوانیم با خیال راحت،حماممان را برویم و کیسه مان* را بکشیم.

من اما تصورم از باران همان است که می آید تا با رفتنش،بقیه را به عذاب بیندازد!گِل،کثیفی،آب گلالود،همه این ها عذاب آور است.

شاید تنها حسن باران،هنگامِ آمدنش باشد.می شوید و پاک می کند و می برد.

کاش "تو"هم بعد از رفتنت،عذاب آور نباشی...


*قبلا یادمه حموم رفتن،بدون کیسه،مساوی بود با یک سال چرکولک بودن از نظر مامان=))


+سعی میکنم به خودم بقبولونم که همه چی خوبه و من چقدر خوشبختم!!

۱۲ نظر
یک دختر شیعه
۱۷ اسفند ۲۰:۳۷
بارون عشقه عشق
: )

پاسخ :

طی دوث ندارش ولی:))
toka. ta
۱۷ اسفند ۲۱:۱۵
معلومه که خوشبختی دخترجان

بیا برای چیزهایی که داری خدارا شکر کن
و
جنگ را برای پیروزی، از نداشته هایت شروع کن!

پاسخ :

خوشبختی رو چی معنا میکنی؟:))

شکر لله:)
مجتبی آستانه
۱۷ اسفند ۲۱:۴۸
معمول همه بعد رفتنشون عذاب آورن اگه بهشون دل بسته باشیم و برامون جدید باشه. وقتی بارون بیاد اکثرا خوشحال و وقتی تموم میشه برا اکثرا ناراحت کننده س رفتنش. اما همین اومدن بارون متقارن با رفتن خورشید یا اتمام باران متقارن با اومدن خورشیده ولی چون خورشید برامون تکراری شده اومدن و رفتنش برامون حسی نداره!
بشخصه سالی یک بار اونم نزدیک عید نوروز کیسه و سنگ پا می کنم:|

پاسخ :

رفدن نه!!ی جور یاس و نا امیدی...عاره ولی اگ چن روز پشت سر هم بارون بیاد،دلمون واسش تنگ میشه:))
از نظر مادر بنده چرکولک هسدین=))
سنگ پا عاخه=)))))))))))
مجتبی خزاعی
۱۷ اسفند ۲۲:۲۸
زمینی که سست و خاکی نباشد، گل نمی شود؛
گرد و خاک ریز هم آب گل آلودی می شود که می رود -و تمیزی می ماند-
............
باران نعمت است؛
کاش او هم نعمت باشد،
نه نقمت.

پاسخ :

بدون اغراق،نزدیک نیم ساعت،ب حرفتون داشدم فک میکردم!!
قشنگ بود:)
آقا حسین
۱۷ اسفند ۲۳:۴۹
«جیره بندی»!خخخ
خیلی بی رحمی کردید توی این متن!

پاسخ :

بعله=))
:|
مترسک ‌‌
۱۸ اسفند ۰۰:۰۱
من خود بارون رو دوست دارم اما سرمای بعدش رو دوست ندارم :/

پاسخ :

باد خنک بعدش ک خوبه^__^
نگار :)
۱۸ اسفند ۰۰:۴۸
تو قوی هستی رفیعه..یادت نره :)))

پاسخ :

یادم نمیره:))
کلنگ همساده پسر
۱۹ اسفند ۰۸:۴۳
یک کسیه ای پدرم به من میزد الان ها توی بازار بهش می گویند سمباده نمره چهار! این طوری بود که اولین موجود شفاف دنیا کشف شد (که من بودم!)

پاسخ :

بولوری بودین واس خوتون=))
سمیرا
۲۱ اسفند ۰۰:۵۰
روزای خوبم میاد... :)

پاسخ :

همیشه امید از راه میرسه مگر ادم بدونه ک ...
بوف ولگرد
۲۱ اسفند ۱۰:۱۳
بارون که خوبه (*_*)
امسال همه ی چشمه های قدیمی که خشک شده بودن دوباره زنده شدن :))

پاسخ :

(*_*) بیشتر به برف میخوره!!Oـo
گفدم که!بارون خوبه ولی اون حوادث بعدش بده:)
funny queen
۲۱ اسفند ۱۱:۱۲
وب خوبی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی رفیعه جان

پاسخ :

:)
قاسم قاسمی
۲۱ اسفند ۲۰:۱۹
همه چی عالیه
فقط و فقط خوش باش و به خوشی فکر کن
یه سر هم به مابزن بیشتر خوشحالمون کنی
برات ارزوی سلامتی و خوشی زیاد دارم موفق باشی

پاسخ :

مررررسی انرژی^__^
ممنون شمام همین طور:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان