دوستِ مجازی رو عشقه!

صبح بیدار شدم.چای گذاشتم.وضو گرفتم.آماده شدم و رفتم ایستگاه اتوبوس.هندزفریم تو گوشم بود و آهنگ ستاره سینا حجازی رو گوش میدادم.همین طور که میخوند:«تو یه بار زنده ای پس حالشووو ببر!دل دل نکن.پرنده باش،پرواز کن و بپرررر»داشتم فکر میکردم واقعا راست میگه!هیچیِ این دنیا ارزش نداره که به خاطرش ذهنت رو بهش مشغول کنی و به خاطرش سردرد شی حتی!!!
داشتم به محل قرارمون نزدیک میشدم.اضطراب داشتم.ولی از نوع شیرینش!من زودتر رسیدم.یهو نگار از در ورودی خواهران همراه با غر غر های زیر لبش به خاطر گیردادن های خدام حرم،وارد شد:))
ی سلام احوال پرسی گرم کردیم.مامانش هم دیدم تازه!خیلی خانوم ماهی بودن^__^
رفتیم زیارت.کلی حرف زدیم.کلی کیف داد.جاتون خالی:)
۲۱ نظر
حنا :)
۱۳ بهمن ۱۸:۱۹
به به همیشه به حرم و همیشه به این دیدارها :)

پاسخ :

نائب الزیاره بودیم مامانی:))
مترسک ‌‌
۱۳ بهمن ۱۸:۴۷
این نگار بانو چقدر اکتیون! هر روز با یکی از وبلاگستانیا قرار ملاقات دارن ^_^
ایول

پاسخ :

خخخخ نه باو!من نفر سومی بودم ک می دید:))
حسـ ـن
۱۳ بهمن ۱۹:۲۵
:)))
زیارتا قبول
بح بح

پاسخ :

ممنونم:)
نائب الزیاره دوستان بودیم^__^
toka. ta
۱۳ بهمن ۲۲:۰۳
اااای خداااا
عزیزای من خوشبحالتون خوشبگذره...

پاسخ :

جات خالی بود توکای من:)
دعات کردم بسی^__^
Neli Fv
۱۳ بهمن ۲۲:۳۴
چقدر هم خوب :)

پاسخ :

خیلی هم خوب:)
یک دختر شیعه
۱۳ بهمن ۲۲:۳۷
نگار کیست؟
:))

پاسخ :

دختر باباش:|
حسین آزاد
۱۳ بهمن ۲۲:۵۱
هه
یه دوست وبلاگی رو که شاید تا حالا حتی ندیده باشیش تو حرم قرار بذارین که هم دیگه رو ببینین.
خیلی جالبه.
میگم میبردیش خونه تون بعد یه تعارف مشهدی بهش میکردی می گفتی:
پاشو شِلوارته درار.

پاسخ :

ی چی فراتر از حد جالبه:)

خخخخخ باس میگفدم:وخه وخه یره خشتکته درار:))
آوو کادو
۱۳ بهمن ۲۲:۵۵
خوش به حال هر دوی شما :-))

پاسخ :

یس یس!
ایشالا ک شمام ببینیم :))
انــ ـیس
۱۳ بهمن ۲۳:۰۳
من پنج شمبه میام حرم!:))))))
میدونم من بهترین دوست مجازیتم!:|||

پاسخ :

واقن؟؟؟؟عوخی^__^
بیا خونه ما رسولم هس:دییییییی
خوبه ک خودتم میدونی نیسدی:|||
نگین ...
۱۳ بهمن ۲۳:۰۴
ای جان :)))
اتفاقا خبرش رسید :))) بچا سلام دارن

پاسخ :

^__^
واقن رسید؟؟چوجور؟
کودون بچه ها؟؟Oـo
سلام برسون بشون!!
بق بقو
۱۳ بهمن ۲۳:۲۵
عه نگار رو دیدی:))))ولی چه استرسی باید داشته باشه ها
زیارتتونم قبول:)

پاسخ :

اوه اوه!باورت میشه من تا سه شب خابم نمی برد؟:)))
قبول حق :)
صآب خونـه
۱۳ بهمن ۲۳:۲۷
با اجازه دنبالید :)

پاسخ :

اجزه مام دس شوماس:))
نرگس جوان
۱۴ بهمن ۰۶:۵۴
من ب شماها افتخار میکنم:)
نگارا ی بار بیااصفهان با منم بریم بیرون:))

پاسخ :

مام ب خودمون میبالیم:))
من نیام اصفهون؟:|
آسید احمد
۱۴ بهمن ۰۹:۲۸
سلام
زیارت قبول باشه!

پاسخ :

سلام!!
ممنونم قبول حق باشه:)
خودم ...
۱۴ بهمن ۱۷:۳۱
نظره دادا متر و دارم.خوش باشین:)

پاسخ :

منم جواب نظر اوشون پ:))
ممون و نیز^_^
مجتبی آستانه
۱۴ بهمن ۲۲:۱۲
ماشالله قبل زیارت خیلی خوب آداب رو به جا آوردین. زیارت قبول:|
حالا نه که من قبل رفتن به حرم یه دور مفاتیح رو تو اتوبوس دوره می کنم:|

پاسخ :

ممنون:|
خوبه خوتون جواب خوتون رو میدین:|
جولـ ـیک
۱۵ بهمن ۰۹:۴۵
ای نگاری که از خدام حرم شاکی ای! یه بار برو بیت رهبری قدر عافیت بدونی!:|
مهرآدمو میشکنن توش بمب نباشه:|

پاسخ :

نه خوب اون ب خاطر ی مساله دیه بود:))
ناموسن؟؟؟؟؟؟؟؟Oـo
پریســـآتیـــــس : )
۱۵ بهمن ۱۱:۵۶
خداروشکر که کیف داد بهت :)

من این حس و حالو با آهنگ زندگی همین امروزه سیروان داشتم

پاسخ :

عاره واقن!خداروشکر^__^

سیروان خسروی هم عشق است:))
یک آشنا
۱۵ بهمن ۱۵:۳۷
عشق است :)

پاسخ :

یس یس^__^
parisa .A
۱۵ بهمن ۱۷:۵۲
بح بح (:
عجب سعادتان (:
ما ک شانس نداریم:/

پاسخ :

فداااااااااا:)
عه چرا؟؟ایشالا قسمت شه زیارت کنیم شمارو هم^__^
حسن
۳۰ بهمن ۲۳:۴۱
اوففففف
مشهدیا چقد بلاگر دارن ((:

پاسخ :

پرچممون بالاس^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان