بعله!این جوریاس


قبل از خواب،خالی کردن محتویات داخل بینی،از اوجب واجبات است!والا


۱۷ نظر
مترسک ‌‌
۱۹ دی ۱۲:۴۵
چه شعر با عشقی :D

پاسخ :

با مُسَمی(درسده؟:|  ) حححتا:))
آوو کادو
۱۹ دی ۱۲:۵۱
:-))

پاسخ :

حقیقته خوب!:))
حسـ ـن
۱۹ دی ۱۳:۳۲
فقط قبل خواب
من ه ر وقت بیکارم و نشستم مشغولم باهاش :))

پاسخ :

اینجا ی عدد نکده وجود داره خوب!قبل خاب ممولن ادم میخاد راحت تنفس کنه!واس همین

وختی برپایین این قابلیت رو ندارین ینی؟=))
toka. ta
۱۹ دی ۱۳:۵۴
قبل از خواب!

باید امتحان کنم!

پاسخ :

اصن یک ارامشی داره توووکا!
امتحان کردی خبر بده:دی
نگار :)
۱۹ دی ۱۵:۲۲
واااای :)))))))

پاسخ :

نگارجانم!باوررر کن آرامش خاصی نصیبت میشه!امتحانش ضرر نداره=))
حنا :)
۱۹ دی ۱۵:۳۵
:||||||

پاسخ :

چیه خوب؟:|
خانومی ...
۱۹ دی ۱۵:۵۶
سلاااااام.
خیلی خوب میشه اگه برای راحت تر شدن ادامه مسابقه یه پست به اسم " خدای من چه رنگیست " بنویسید. ممنونم

پاسخ :

سلااام:)
چشم اگر در توانم بود حدمن:)
بی نام بی نشون
۱۹ دی ۱۶:۵۱
انگشت زمانی حاجت روا می کند که سیستم خشک باشه
اگر تر باشه نشتی میکنه فاجعه به بار میاره
:)
شمام که عرفان قالبتون رو طراحی کرده
نچ نچ
:|

پاسخ :

ب نکته کلفتی اشاره کردین!ولی اون فاجعه رو میشه با دستمال تا حدودی رفع کرد!!ولی خوب اگر خشک باشه هرجایی میتونین بندازین:دیییییی

خب؟که چی حالا؟:|
حسـ ـن
۱۹ دی ۱۸:۲۷
:))
امان از دست شما

پاسخ :

عی خدا عی فلک:(
در هفته اخیر،شما پنجمین نفری بودین ک اینو گفدین:((

+شفا پیدا میکنم ایشالا:دی
rangi rangi
۱۹ دی ۱۸:۳۶
عوووق:/خدانکشتت:|

پاسخ :

فدااااااات!منم دوست دارم خخخ
sheme lia
۱۹ دی ۱۹:۵۹
نمیدونم چرا یهو به سمت این پست کشیده شدم
داشتم پفک میخوردم :/
حالمان بد شد

خخخ

پاسخ :

خبه دیه!بعدِ پفک امتحان کن. بعد یوهووو برو دستاتو بشور ک با ی تیر دو نشون بزنی:دییییی
sheme lia
۱۹ دی ۲۳:۰۱
نههههه اصلا دوست ندارم امتحان کنم :/

پاسخ :

یک چارم عمرت بر فناس:))
Anis
۲۰ دی ۱۷:۰۳
کمااال!:|||||||||||||||||||||||||||||||||

پاسخ :

فداااااااااااااااااااااااش شم:)))))))
مــــــــ. یــ.مــ
۲۰ دی ۱۹:۱۵
:-)))
من این عکسه رو برداشتمش:-)))
خیلی عاولی بود:-)))

پاسخ :

خخخخ
حلالت میکنم=))
parisa .A
۲۰ دی ۲۲:۲۱
بح بح :))
االحق که شما واقعیات را می گویید و بس:)

پاسخ :

بعلههه!چی فک کردی پ؟:))
parisa .A
۲۱ دی ۱۲:۵۳
چه خبری؟ چه پوکوندنی؟

پاسخ :

ی دفه اومدم وبت پوکونده بودی:|
رنگ خدایے . . .
۲۶ دی ۱۶:۲۰
بدو ورود به این وبلاگ این مطلب رو خوندم!

رسما اوق! دی

پاسخ :

خخخخخخ
رسمن نووووکرم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
درباره من
اینجا؛ روان‌پریشیِ یک روانشناسِ روانی را می‌خوانید...
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان